Need You Now

1:24 PM myfworld 6 Comments



















הלואההה
מה קורה? איך עבר סוף השבוע?? ♥♥
אני ניצלתי אותו ביצרית פוסט חדש שנותן לכם הצצה לפינה שלי ושל בנצ בערוץ האופנה! 

אבל קודם כל, מה אני לובשת? 
סריג ירוק- PULL AND BEAR MAN 
סריג בז'- PULL AND BEAR. מחיר- 90 שקלים. 
שמלה- שוק חובבי ציון פתח תקווה. מחיר 40 שקלים. 
שרשרת - TNT מחיר 35 שקלים. 


לפני כ-5 שנים בערך, עוד לפני שבכלל חשבתי לפתוח בלוג אופנה, הכרתי אתר בשם LOOKBOOK.NU  או בקיצור LB, שמאגר בתוכו בלוגרים מכל הגילאים ומכל מקום אפשרי בעולם מארצות וערי אופנה נחשבות  כמו ניו יורק,פריז, לונדון, מילאנו ועוד.. עד לארצות שאני לפחות לא תיארתי לעצמי שיודעות מה התחום "אופנה" אומר. 
לוקבוק הביא לי כל כך הרבה השראות ופתח בפני עולם שלם של סגנונות לבוש והכיר לי מליארדי חנויות ברשת מכל העולם! בזכותו אני יודעת היכן אוכל להשיג כל פריט אפשרי ובכל מחיר! 

אז, אם אתה מתעניין באופנה, צילום ואומנות וכאמור יש לך בלוג שאתה מעוניין לפרסם אותו, אתה יכול לעלות תמונה שלך, עם האאוטפיט שלך, ולכתוב מהיכן קנית את הבגדים. אבל זה לא הכל! משתמשים אחרים באתר יגיבו לך,ילחצו FAN ו/או יצביעו ללוק שלך  (ילחצו על כתפור ה- HYPE) וכאשר תצבור את הקארמה הגבוהה ביותר על ידי כמות התגובות וכמות ה"HYPE" תוכל להגיע לטופ האתר ובכך לזכות באהדה רבה!

בנוסף, הבאתי לכם את ארבע הבלוגריות האהובות עלי שאותן הכרתי דרך האתר.. 


הראשונה היא לואה\לאנה, מהבלוג LE-HAPPY,  בת 22 מפרו והיא הבלוגרית האהובה עלי! ממנה אני שואבת את רוב ההשראות שלי..
"אני לא מגבילה את עצמי בסגנון מסויים. אני מתלבשת בהתאם למצב הרוח שלי. הסגנון שלי מתבסס מאלמנטים שמצויים בסגנונות שונים כמו גותיקה, רוק ובוהמי." (מתור ראיון ללוקבוק
ללוקבוק שלה לחץ כאן 
לבלוג שלה לחץ כאן








הבלוגרית השנייה היא קריסטינה באזן משוויץ,מהבלוג KAYTURE והיא רק בת 18.
"הבלוג הפך לחיים שלי שזה המקום המועשר ביותר! יחד עם צוות מסור שיחד איתו אנו בונים את הבלוג. אנחנו תמיד נציג רעיונות חדשים יחד עם קונספט חדש. הרעיון הוא לגרום לקורא לטייל יחד איתי ולגלות לו חברות חדשות, מוצרים חדשים ואפילו מקומות לבקר בהם! KAYTURE הוא חלון לחיי הלייפסטייל שלי וסיפור אהבה שנמשך כשנתיים בערך!"  (מתוך Kayture
 ללוקבוק של קריסטינה לחץ כאן 
לבלוג של קריסטינה לחץ כאן









הבלוגרית השלישית שאני נורא אוהבת היא ג'ולייט מהבלוג MAFFASHION! היא בת 25 והיא מפולין. אני חייבת לציין שהפולנים בהחלט יודעים איך להתלבש!! יש הרבה פולנים בלוקבוק ולפי מה שזה נראה הסגנון שלהם באמת ייחודי!
ללוקבוק של ג'ולייט לחץ כאן
לבלוג של ג'ולייט לחת כאן






והבלוגרית האחרונה והצעירה ביותר, שהצליחה לצבור את כמות הHYPE הגבוה ביותר בכל תולדות לוקבוק היא פטרה קרלסון בת ה-15 משוודיה. 
על התמונה הראשונה שהוספתי היא קיבלה 8784 HYPES וזה עוד ממשיך לעלות....
"אני כותבת ומשתפת תמונות הקשורות לאופנה. בנוסף אני מתעניינת בספורט ואתלטיקה." (מתוך "Petra Karlsson")
ללוקבוק של פטרה לחץ כאן
לבלוג של פטרה לחץ כאן












אז לאחר שסיפרתי לכם על לוקבוק.. תעקבו גם אחרי בלוקבוק ותלחצו HYPE+FAN ?? ♥♥♥
לכניסה ללוקבוק שלי לחץ כאן  





שיהיה לכם שבוע קסום!!! ניפגש בפוסט הבא ♥♥♥♥
מאי. 













6 comments:

  1. וואי אני מכורה ללוקבוק! ובמקרה הבלוגרית האהובה עלייך היא גם הבלוגרית האהובה עלי !

    ReplyDelete
    Replies
    1. מי? לואה? ;)
      ארבעתן מהממות
      תחזרי לבקר!♥♥

      Delete
  2. מדהימות!
    פוסט שימושי כל כך!

    http://laceandchiffonblog.blogspot.co.il/

    ReplyDelete
  3. קודם כל אני מאוהבת לחלוטין בשיער שלך.
    דבר שני והזוי ביותר- אנחנו חולקות בדיוק את אותה רשימת בלוגריות אהובות בלוקבוק! D:

    ReplyDelete
    Replies
    1. יאו תודה מהממת אחת!♥
      ואיזה כיף לדעת שעוד בנות מישראל מכירות ואוהבות אותן!
      תחזרי לבקר♥♥♥

      Delete