30072012

1:47 PM myfworld 2 Comments











היי!!! מה קורה??? ♥♥♥
אני חזרתי מחופשה באילת! העיר הזאת כל כך מהממת! יש בה הכל!! ים,קניונים מגניבים, בנים חתיכים.....
אבל עם זאת, הדבר היחיד שאין בה זה מע"מ! והאמת שדי התלהבתי מהרעיון והחלטתי להכין לכם מדריך קטן לשופינג באילת שאותו תראו בהמשך והוא יכול לעזור לכם לנצל את המקום כמו שצריך!    

אזזז. מה אני לובשת???
התמונות האלה צולמו לפני חודש בערך, אבל אני מאוד אוהבת את האאוטפיט הזה אז החלטתי שכן לעלות אותו לכאן.
ג'קט-הג'קט מ-H&M מחיר- 150 שקלים. נכון שהוא מגניב? אני ממש, אבל ממש אוהבת את ההדפס האתני עליו. בהתחלה לא ידעתי עם מה לשלב אותו אבל לבסוף החלטתי שהכי עדיף לשלב כזה הדפס צבעוני עם טוניקה חלקה בצבע לבן. לדעתי, כשאתם בוחרים ללבוש הדפס כזה מבולגן וצבעוני שלבו איתו צבעים בהירים ורגועים שלא יגמרו לבלאגן בעיניים. אבל אתם יודעים מה, אני חושבת שאכין באחד הפוסטים הבאים מדריך לשילוב בין הדפסים מכיוון שיש עוד כל כך הרבה דרכים לשלב. 
סנדלים- כבר כמה שנים שאני מוותרת ופשוט לא קונה סנדלים! מאז שאני זוכרת את עצמי לא אהבתי לקנות כל דבר, ובמיוחד לקנות פריטים שאני יודעת מראש שלא אלבש אותם. השנה, החלטתי שאני כן קונה סנדלים, מצאתי  אותם ב- ALDO במחיר של 130 או 140 והאמת שאני די אוהבת אותן.....
תכשיטים- אני מעריצה גדולה של אקססוריז אבל משום מה יוצא שאני לא קונה!! את כל התכשיטים שלי אני מוצאת בבית  או שאני פשוט לוקחת מאחיות שלי..  אבל עדיין, לא כל התכשיטים שאני מוצאת הם כאלה מרהיבים, אני פשוט משלבת אותם יחד עם עוד מלא תכשיטים כך שנוצר מראה די מגניב! 
שרשרת קולר זהב- H&M.
שרשרת בקבוק- גם H&M.
שרשרת כחולה- וינטאג'. 

 מדריך קטנטן לקניות באילת

הקניון החדש באילת ICE MALL- זו הייתה הפעם הראשונה שהלכתי לקניון הזה והמילה הראשונה שיצאה לי מהפה כשעמדתי בכניסה היה וואוו..... הוא ענק, הוא עגול ורואים את כל החנויות ממקום אחד. בנוסף, באמצע הקניון יש משטח החלקה ענקי מקרח שהוא פתוח לקהל הרחב ובשעות מסוימות יש מופעים ממש מגניבים!!
אין שם מבחר גדול של חנויות בגדים במחירים נוחים, כלומר החנויות שם די יקרות והם של מעצבים.. החנות שהכי התלהבתי ממנה היא TOPSHOP ו- TOPMAN שגם שם המחירים  לא הכי שפויים! 
בקיצור, אני לא חושבת שמהקניון הזה אפשר לצאת עם מלא שקיות.. אבל אני ממליצה ללכת אליו!! 






 
קניון MALL הים - טוב, אני מאמינה שכל מי שביקר באילת ביקר גם בקניון הזה, אבל אני לא יודעת אם כולם יודעים עד כמה הוא טוב לשופינג! אמנם הקולקציות הן אותן קולקציות והחנויות הן אותן חנויות שיש בכל קניון אפשרי אבל באמת מרגישים את השינוי במחירים! 
לדוגמא -
ZARA- אם יש מקום שהרגשתי בו את החוסר במע"מ היה בזארה.. אני לא יודעת אם שמתם לב אבל סופם של כל המחירים  נגמר ב-9(99,199,299 וכו'..) וכולנו יודעים למה.. בזכות החוסר במע"מ המחירים באמת יורדים מגבול ה100,200,300 ל 90+ 100+ ו 200+ וזה כיף! המחירים לא עגולים יותר.
המלצה שלי, לכו בשעות הבוקר-צהריים מפני שבערב עמוס בטירוף!

הטיילת באילת- גם בטיילת באילת אני מאמינה שרובכם ביקרתם.. ומיהרתם לקנות תכשיטים בשוק. המחירים אותם מחירים כמו בכל שוק ושם לא מרגישים את הירידה של המע"מ.. אם כבר מדברים על שווקים, בפוסט הבא אני  אכתוב על שוק הפשפשים!! אחד המקומות האהוב עלי. ♥♥
למתפרעים מבינינו ולאלה שאוהבים את ARMANI, נפתחה חנות שלו באילת, בתחילת הטיילת, בתוך FECTORY 54.. המחירים אמנם מעל ל 1000 שקלים אבל שוב, בגלל החוסר במע"מ המחירים יורדים.
                                   
                              Emporio Armani -Eilat








מקווה שעבר עליכם שבוע מדהים♥♥ ואני מאחלת לכם את סוף השבוע הכי טוב שיש♥♥
אתם יכולים לעקוב אחרי דרך הפייסבוק, ללחוץ על Follow This Blog כאן, למעלה בצד ימין, דרך NetworkedBlogs.
ושוב, אם יש שאלות, בקשות או כל דבר אחר אתם יכולים לשלוח לי אימייל ל- may19952@walla.com או פשוט לכתוב כאן בתגובות ♥♥
אני כבר מתכוננת לפוסט הבא אז נתראה♥♥












2 comments: