Just Can't Get Enough

1:20 PM myfworld 2 Comments








היי!!!!!!!!!!
טוב אני מזה התגעגעתי!!!  
מה קורה? מה חדש??? ♥♥♥
אני ובנצ חזרנו מהצילומים לתכנית פאשן-נט בערוץ האופנה! ההתרגשות הייתה כל כל גדולה שאני אפילו לא יכולה לתאר והלחץ היה היסטרי ברמות! אבל עברנו את זה, ובאמת שניסינו לעשות את זה על הצד הטוב ביותר! 
אז התכנית משודרת היום בשעה 16:00 בערוץ 29 בהוט, ואני מאוד מאוד אשמח אם תגיבו ותשטפו במה שאתם חושבים!

 מה לבשתי לצילומים???
חצאית- FOREVER21 מחיר 40 שקלים.
גרביונים- H&M מחיר 50 שקלים.
חולצה\ או יותר נכון שמלה שאני הפכתי לחולצה- FOREVER21 והמחיר אם אני לא טועה בין 90 ל100 שקלים.
קריפרס- EBAY מחיר 188 כולל משלוח. 







אני רוצה להודות לערוץ האופנה על האירוח! ושיהיה לכם המון בהצלחה עם התכנית!
אז שוב, מחכה לתגובות♥♥ ונתראה בפוסט הבא♥♥♥♥
אוהבתת♥♥ 














2 comments:

  1. הנעליים מהממות! :)
    ראיתי את התוכנית- הייתם חמודים נורא!

    ReplyDelete
    Replies
    1. איזה כיף!!! תודה!!♥♥
      תחזרי לבקר♥♥♥♥

      Delete