Save Tonight

6:27 PM myfworld 6 Comments











היי!! מה נשמע?? איך עבר סוף השבוע? ♥♥
אני עבדתי קשה על התמונות לפוסטים הבאים כי האיכות שלהן גרועה.. אבל אני נהנית מזה אז.. ;)
וכמו שהבטחתי, הוספתי כמה תמונות מהביקור שלי בשוק הפשפשים היום♥♥

ולענייננו, מה אני לובשת (בקצרההה) ??
חולצה- כמה שאני אוהבת חולצות מכופתרות!!! אני לא יכולה לתאר את אהבה שלי אליהן.. קניתי את החולצה ב-ZARA ומחירה 199 שקלים, אבל למעשה קניתי אותה באילת אז המחיר ירד ל- 170 בערך.. 
מגפיים-  קניתי אותם ב-PULL&BEAR בשנה שעברה במחיר של 200 שקלים. אני כל כך שמחה שהפלטפורמות חזרו לאופנה. אפשר ללבוש איתן הכל והן מתאימות גם ליום וגם לערב. 
חצאית- אותה החצאית  מאחד הפוסטים הקודמים, קניתי אותה ב- FOREVER21 במחיר של 40 שקלים.
משקפיים- לא רואים את הצבע שלהם בתמונה אבל הם בצבע סגול ואני חושבת שהם די מגניבים.. קניתי אותם בZARA באילת במחיר של 119 שקלים במקום 139. 
תיק-  התיק מ- TNT, אני לא ממש זוכרת את המחיר שלו אבל אם אני לא טועה מחירו בין 100 ל- 150. 
שרשרת קולר - H&M.

אני מאוד אוהבת שחור! תמיד אהבתי.. ובכלל, אני תמיד אעדיף צבעים כהים ורגועים מצבעים זוהרים. 



ביקשו ממני שאכתוב קצת על שוק הפשפשים. אבל אני חושבת שהתמונות כבר ידברו בעד עצמן ;) 















השוק נמצא בסמטה קטנה ביפו, ברחוב פנחס בן יאיר וממשיך לרחוב עמיעד. הוא ממש קרוב לשעון של יפו שתי דקות של הליכה משם.
וכמו שכבר אמרתי, המחירים באמת שפויים! אל תשלמו בחיים את המחיר שהסוחר מציע, תתמקחו איתו כי בסופו של דבר הוא יוותר :)  

שיהיה לכם חג שני שמח!! ושבוע נפלא!!!!♥♥♥
נתראה בפוסט הבא!!♥♥♥
אוהבת, מאי ♥. 



















6 comments:

  1. ממש אהבתי את המגפיים!

    חייבת ביקור בשוק...

    http://laceandchiffonblog.blogspot.co.il/

    ReplyDelete
  2. Love your outfit, you have a great style :)

    www.fashioncontainer.com

    ReplyDelete
  3. I want your necklace and your vintage looking bag! I think that's a really pretty outfit! :D

    Oh btw, I would like to invite youa nd your readers to this new Bloggers Against Social Injustice network where fashion bloggers come together to make this world a better place.

    You can join in the fun by participating in events organized by the Bloggers Against Social Injustice committee & also at the same time spread the words of such good cause.

    Play your part & help those unheard voice be heard. You are just a click away! :)

    Website: http://bloggersagainstsocialinjustice.blogspot.com
    Facebook: Click here for our Facebook
    Twitter: Click here for our Twitter

    I hope to see you there! :)
    Cassandra
    backtofive.blogspot.com
    Bloggers Against Social Injustice

    ReplyDelete