Some nights I wish that this all would end

11:06 AM myfworld 9 Comments














היי!!!
מה קורה? איך אתם מתמודדים עם כל המצב במדינה?
בואו נקווה שהפסקת האש שכולם מדברים עליה באמת תצא לפועל ושכל הסיפור הזה כבר ייגמר..

ולענייננו,מה אני לובשת???

חולצה-RIVER ILAND
ג'קט-VINTAGE
טייץ-EBAY
קריפרס-EBAY
תיק-VINTAGE
שרשרת- FOREVER21




אני מקווה שמיד אחרי שתסיימו לקרוא את הפוסט הזה תיכנסו לעמוד הפייסבוק שפתחתי כדי שתוכלו להתעדכן בכל הקשור לאופנה ובכל מה שקשור לבלוג המיוחד שלי !!! 




GALAXY INSPIRATION


זה אמנם טרנד שהתחיל כבר בשנה שעברה על ידי המעצב הבריטי כריסטופר קיין, אבל משום מה הוא לא הגיע לישראל בזמן.. יותר נכון הוא מעולם לא הגיע!  (למרות שכן נתקלתי באנשים בארץ שלבשו/נעלו ואפילו הכינו אותו) הבאתי כמה דוגמאות לחנויות ברשת שמוכרות פריטי גלקסיה. ומי יודע, אולי אני יכולה לגרום לכם לצאת מהדיכי שלא עוזב אתכם כי אתם לא מוצאים גלקסיה בארץ. 




ג'פרי קמפבל הגיע גם לישראל!! 
כדי לראות עוד דגמים לחץ כאן





ג'קט (אפשר גם להפוך אותו) - ROMWE




גופייה- ROMWE







חולצה- OASAP


חצאית- H&M 
יש בH&M עוד פריטי גלקסיה






ג'קט\מעיל - PULL&BEAR





טבעת- ETSY






וכמובן שבכל מנוע חיפוש של כל חנות תוכלו לכתוב GALAXY ולמצוא עוד פריטים....♥♥♥

אז שוב, אל תשכחו ללחוץ לייק לעמוד הפייסבוק שלי!! 
שיהיה סוף שבוע נ-ה-ד-ר ושהשבת הזאת באמת תהיה שבת של שלום.. 
אוהבת המוןהמון♥♥
מאי. 













































9 comments:

  1. אני אישית פחות מתחברת לטרנד הגלקסי, אבל הטייץ שלך ממש מגניב!

    ReplyDelete
    Replies
    1. אני אגיד לך את האמת, גם אני! אהבתי אותו ממש בהתחלה כשהוא יצא אבל הוא די נמאס עלי..
      ותודה!!!♥♥

      Delete
  2. אני מאוד אוהבת את זה, יש לי שמלה שאני מאוד אוהבת ואני זוכרת את המבטים שתקעו לי לפני חצי שנה כשלבשתי אותה ומשום מה אף אחד עוד לא ממש גילה את הטרנד הזה...
    אאוטפיט מעולה, החולצה אדירה!

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה מהממת אחת!♥♥
      עצה שלי, תלבשי מה שאת אוהבת ואל תתייחסי בחיים לאיך שאנשים מגיבים!!

      אשמח אם תעשי לי לייק לעמוד♥♥
      http://www.facebook.com/myfworldblog

      Delete
  3. אני ממש אוהבת את טרנד הגלקסיה (אני לא יודעת מה איתך אבל אני ראיתי אותו בכל מקום בתל אביב), אבל בפוסט הזה אני התאהבתי בשרשרת שלך!
    נ.ב. אני קצת חיבת לך תודה כי כבר שנה אני מחפשת קריפרס בארץ ואני קצת פחדתי להזמין מחו"ל אבל שראיתי שאת הזמנת בבלוג כבר לא התאפקתי והייתי חייבת להזמין גם !

    ReplyDelete
    Replies
    1. אני באה מעיר שאופנה זה לא הצד החזק שלה, אז כנראה בגלל זה לא נתקלתי באנשים שלובשים גלקסיה חחח
      והאמת שגם אני פחדתי, אבל מרוב שרציתי אותן כל כך הרבה זמן כבר לא ראיתי בעיניים ופושט קניתי!

      אני מאוד אשמח אם תצטרפי לעמוד שלי בפייסבוק ♥♥♥♥♥
      http://www.facebook.com/myfworldblog

      תודה ענקית ותחזרי לבקר♥♥♥♥

      Delete
  4. "I appreciate your recent effort. The style is really impressive. Can you please produce something productive about UK Fashion | Manchester Fashion | Lifestyle in UK. This will help me to get recent information about the product.
    mens tracksuits"

    ReplyDelete