Super Bass

9:50 AM myfworld 2 Comments












היי!!! מה נשמע??♥♥
עכשיו, לאחר שהחגים נגמרו, אני כבר מתחילה להרגיש שוב את הלחץ של הלימודים וממש לא התגעגעתי לזה!!

מה אני לובשת?
מכנסיים- AMERICAN APPAREL DISCO PANTS מחיר 386 שקלים.
קריפרס- Ebay מחיר 188 שקלים כולל משלוח.
חולצה מכופתרת- BONITA קניתי אותה בסוף עונה במחיר של 50 שקלים.
ג'קט ג'ינס- H&M MAN , גנבתי אותו לבנצ, מחירו 150 שקלים. 
תיק- וינטאג'. 
כובע- שוק הכרמל, מחיר- 30 שקלים.
משקפיים- ה- משקפיים שלי, מ-ZARA מחיר 139.90.


                                        
MiX iNsPiRaTiOn

                                         לי ולג'ייד יש את אותם המכנסיים!!!!!!!! ♥♥♥♥






































כבר מעל לחודש שהבלוג פועל ואני רוצה להגיד תודה ענקית על כל הצפיות והתגובות ♥♥♥
ושוב, אם יש שאלות, בקשות או כל דבר אחר אתם יכולים לפנות אלי במאיל may19952@walla.com או להשאיר כאן תגובה♥♥
אוהבת, ונפגש בפוסט הבא♥♥
מאי. 





2 comments:

  1. מגניב ממש ! הכובע קצת הרס לי, אבל אהבתי בטירוף את השילוב של הצבעים, ראיתי את המכנס הזה על הרבה בנות שלא יודעות ללבוש אותו בצבע הזה וזה היה קטסטרופלי, אבל עלייך זה פשוט עבד :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה מהממת אחת!! איזה כיףףףף!♥♥
      ואני יכולה להבין, הצבע הזה לא הכי קל לשילוב ואם נתחשב בעובדה שאנו חיים במדינה שאופנה זה לא הצד החזק שלה... אבל כפי שאת רואה אני באמת מנסה להראות משהו קצת שונה.

      שוב תודה♥ ומקווה מאוד שתחזרי לבקר!!!♥♥♥



      Delete