Punching In A Dream

12:20 PM myfworld 5 Comments













היי!! מה קורה?? ♥♥
סוף השבוע הזה באמת מוצלח בשבילי. קיבלתי סוףףףףף סוףףף את נעלי הקריפרס שקניתי מ-EBAY, ו..... הכנתי לכם מדריך ליצירת חולצת גלקסיה!


אז בואו נתחיל♥♥
מה אני לובשת???
טייץ- FOREVER 21 - מחיר 57 שקלים.
חולצה- מיס אנרג'י \ Miss N.R.G מחיר 50 שקלים.
קריפרס- EBAY מחיר 140 +40 שקלים משלוח. 
תיק- וינטאג'
משקפיים - ZARA - מחיר 119. 
שרשרת- שוק הפשפשים ביפו  50 שקלים. 


אני מאוד אוהבת גלקסיה! למרות שטרנד הגלקסיה הגיע ממש מאוחר לישראל....
החלטתי לנסות להכין  חולצת גלקסיה בעצמי ולשתף אתכם♥


החומרים:
חולצה\ גופיה\ מכנסיים בצבע כהה, לדעתי עם צבע סגול התוצאה יותר מגניבה!
צבעי טקסטיל לבדים - שחור,כחול, לבן ואדום. 
ספוג
מכחול דק
שפריצר
bleach - כל דרך להלבין את הבד. אני התשתמשתי באקונומיקה. 







שלב 1:
רססו את האקונומיקה על הבד משני הצדדים (אבל שימו בתוך החולצה עיתון או שקית כדי שהצבע לא יעבור לצד השני של הבד )
שלב 2
 שימו את החולצה  במשך כ- 10 דק' בשמש כדי שהבד יתבהר.







שלב 3:
לאחר שהחולצה התייבשה התחילו לתפוח עם הספוג על פס הכתם של האקונומיקה (בחלקים שאין אקונומיקה) 
סדר הצבעים לא כל כך משנה, אני התחלתי עם הצבע השחור.








אחרי הצבע השחור הוספתי כחול 






אח"כ את הצבע הלבן 




ולבסוף את האדום.  









בשביל פעם ראשונה אני חושבת שהחולצה יצאה די סבבה!, לא ? ;)
אתם תמיד יכולים לקחת השראה ממה שאני הכנתי וליצור חולצה בהרבה יותר טובה! 
אם יש לכם שאלות או בקשות אתם תמיד יכולים לשלוח לי אימייל ל- May19952@walla.com  או לכתוב כאן, בתגובות ♥♥

שיהיה לכם סופ"ש מהנה ושבוע טוב ♥♥♥
נתראה בפוסט הבא♥♥















5 comments:

  1. הטייץ שלך מהמם!
    אני חייבת לקפוץ לפוראבר...

    http://laceandchiffonblog.blogspot.co.il/

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה!♥♥
      ובאמת שחובה לקפוץ לשם מדי פעם...

      Delete
  2. הלק המתקלף הורס לך את כול הלוק בכול הפוסטים.

    ReplyDelete
    Replies
    1. אני אקח את הערה לתשומת ליבי, מקווה שתחזרי לבקר ♥♥

      Delete