Leave Out All The Rest

11:04 PM myfworld 2 Comments



















היי!!! מה קורה???♥♥♥♥
השבוע הזה היה באמת לחוץ בשבילי.. התחלתי לעבוד שוב ובגלל זה לא העליתי פוסט בימים האחרונים. בנוסף לזה, הדבר היותר חשוב הוא שאני הולכת להגיש פינה בערוץ האופנה, ערוץ 29 בהוט, בתכנית פשאן-נט עם שי-לי שינדלר!!! יחד עם בנצ ♥♥♥♥
אנחנו מאוד מתרגשים ורוצים לעשות את זה על הצד הטוב ביותר♥♥♥
אה, ואם שמתם לב, קניתי דומיין לבלוג ובכך קיצרתי את כתובת הבלוג שלי! עכשיו הוא בהרבה יותר קליט- myfworld.com .

אז החורף כבר כאן, נכון?? אפשר ללבוש גרביונים סופסוף.. אני מחכה שיהיה יותר קר ואז כבר אוכל להתפרע ולשים שכבות על גבי שכבות. אבל בינתיים, גם ג'קטים מספקים אותי!
ואני חייבת להודות לקלואי, הכלבה שלי, שמתלווה אלי לצילומים מדי פעם ובאמת עושה את עבודתה כמו שצריך ♥♥♥
מה אני לובשת???
ג'קט- ZARA , מחיר 100 ש"ח.
חצאית- FOREVER21 מחיר 57 ש"ח.
חולצת שיפון- וינטאג'.
תיק- TNT מחיר 150 ש"ח אם אני לא טועה..
משקפיים- ZARA מחיר 140 ש"ח
שרשרת- TOP TAN, 30 ש"ח.

























Follow my personal blog please :D http://nice-young-lady.tumblr.com/































eathesaints:✡☠sexual pleasures☠✡





אני רואה את כל הצפיות וזה באמת משמח אותי לדעת שיש כמות כזאת של צופים מאז שפתחתי את הבלוג,שזה לפני כחודש בערך! הרבה אנשים שואלים אותי איך מגיבים..אז זה ממש פשוט ולוקח בדיוק שתי שניות. פשוט חפשו את חלון התגובות מתחת לפוסט! כל אחד יכול להגיב ולא צריך משתמש של גוגל או משהו.. אני מאוד אשמח לדעת מה אתם חושבים!!♥♥
אתם גם יכולים לשלוח לי מייל- May19952@walla.com אם יש איזו שאלה או בקשה...
אני רוצה שתצרו איתי קשר..
שתהיה שבת שלום♥♥ ונתראה בפוסט הבא♥♥♥♥♥♥♥..!!












2 comments: