Simply Red - Stars

12:53 PM myfworld 2 Comments












היי!!! מה נשמע? מתכוננים לקראת יום כיפור? אני אישית לא יודעת מה אעשה בלי LOOKBOOK יום שלם, אבל כמו בכל שנה, עוברים את זה, ונקווה שהשנה יהיה בהרבה יותר קל!
אזזז.. מה אני לובשת? 
גופיה- ובכן, זו לא בדיוק גופיה.. לא ממש יצא לי לקנות PEPLUM TOP הקיץ, ואיכשהו הגעתי למצב שהכנתי אחת משמלה שישבה לי בארון זמן רב.. פשוט קיפלתי אותה מתחת לקו התפר שבמותניים וסידרתי אותה כך שלא יראו את הקיפולים ושאותם הקיפולים לא ישתחררו. בתור אחת שלא לובשת צבעוני, אני חושבת שהצבע שלה מהמם! 
כשלובשים פריט כל כך זוהר הוא בדרך כלל גונב את כל הפוקוס והוא יכול לגרום לאאוטפיט להיות מאוד משעמם.לכן, השתדלו להכניס עוד צבעים חוץ משחור או לבן שיגרמו לצבע הזוהר להשלים את הלוק.   
קניתי את השמלה מאחת מהחנויות ברחוב חובבי ציון בפתח תקווה. והיא עלתה 30 שקלים.
חצאית- אני מאוד מאוד מאוד אוהבת פריטים מעור. (לא אמיתי כמובן).  ואיך שראיתי את החצאית המושלמת הזאת ב- FOREVER 21  לא חשבתי הרבה ופשוט קניתי אותה. טוב גם המחיר שלה היה הזוי - רק 40 שקלים!!!!!
נעליים- קניתי אותן בסוף עונה של זארה ב-200 שקלים במקום 300+.. כבר הרבה זמן שתכננתי לקנות נעליים עם עקבים דקים ולמזלי מצאתי אותן בזמן הנכון ובמקום הנכון ;) 
ג'קט- גם הוא מזארה, וגם הוא היה במבצע. היו בחנות כל כך הרבה כאלה ואני לא הבנתי איך פריט כזה לא מתחסל בשניה!! כשאני הייתי שם, אף אחת לא הציצה לכיוון שלו וגם כשאני מדדתי הסתכלו עלי מוזר! אבל למי אכפת?? P;
הג'קט הזה הוא הפריט האהוב עלי כרגע ואני כבר מחכה ללבוש אותו! 
המחיר לאחר המבצע - 100 שקלים. לפני המבצע - אם אני לא טועה 350 שקלים. 

אתם מוזמנים לעקוב אחרי גם באינסטגרם - MFWORLD או MAY LEVY
והכי חשוב,אני מאחלת לכולם גמר חתימה טובה! ולמי שצם, אני מאחלת את הצום הקל ביותר!! ♥♥♥
אז נתראה אחרי יום כיפור ♥♥אוהבת♥ מאי. 





















2 comments: