New Perspective

1:10 PM myfworld 9 Comments









Pics by: Benn \ Me

נעליים- H&M | חצאית- FOREVER21 | וסט- Flashback Vintage Store | שרשרת+ חגורה- וינטאג' שוק הפשפשים 

ואו, עבר לא מעט זמן מאז שפרסמתי אאוטפיט פוטס.. אין לכם מושג כמה התגעגעתי! זה באמת הורג אותי שאני לא מצליחה לפרסם פוסט חדש כל יום! או אפילו כל יומיים, או שבוע.. אני נורא עסוקה בגלל הלימודים והלוואי שהייתה לי רק את האפשרות להתפנות לכל מה שקשור באופנה וצילום.. אולי כל מה שאני צריכה עכשיו זו חופשה באיזה אי רחוק ואז אוכל לחזור עם אנרגיות חדשות. טוב, בואו נהיה מציאותיים, אני מסיימת בית ספר בעוד פחות מחודש וזה אומר שאצטרך לדחות את כל מה שתכננתי רק לאחר הצבא. לפי מה שידוע לי, אני מתגייסת ממש בקרוב ואני כבר רואה את עצמי מתגעגעת בטירוף לבית הספר ולעבודה בחנות הצילום..
ולענייננו, מה אני לובשת?
 אם אתם חובבי וינטאג', ויוצא לכם להיות בדיזינגוף סנטר בזמן הקרוב כדאי מאוד שתבקרו בחנות "Flashback Vintage Store", היא אחת החנויות הגדולות ביותר שיצא לי לראות כאן בישראל לפריטי וינטאג' והמבחר בה עצום! קניתי משם את הוסט והוא כרגע אחד הפריטים האהובים ביותר עלי!
אני מאחלת לכולכם המשך יום מדהים ותמשיכו לעקוב! 
העמוד בפייסבוק פעיל נורא והוא מחכה לכם שתצטרפו אליו! ,גם באינטסגרם- mfworld
אוהבת המון, מאי. 


~

Long time no post here! wow, I really missed this! It's killing me that I can't post every day! I'm so busy because i'm going to finish school and I don't have enough time for anything!  maybe, all I need right now is some good vacation, in some very far island and take a rest! but come on if I go somewhere I will miss all of you ;)
Anyway, what am I wearing?
If you like vintage shops and you are in Israel, or going to be here, there is a very BIG store in Dizengoff st. - Tel Aviv called "Flashback Vintage Store". I have bought there my jeans vest and I think it's awesome!
Wish all of you an amazing day and keep following me! my facebook page is very active and he is waiting for you to join him! also on my instagram -mfworld
kisses, May.








9 comments:

  1. תמונות מדהימות, את מהממת!!

    ReplyDelete
  2. תודה אבל אתן יותר!!!♥

    ReplyDelete
  3. great outfit!, i really like the vintage denim vest and it looks perfect with the whole look! definitely love it!

    by the way, have a great day may!

    http://herlifeinstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Great poses, especially in the black & white photo.

    ReplyDelete