Come On Leave Me Breathless

10:09 AM myfworld 2 Comments











היי!! אמנם חזרנו אתמול לבית הספר, אבל אצלי החופש שוב מתחיל - סופ"ש!! איזה כ-י-ף זה D: 
אז מה אני לובשת????♥♥
שמלה- אין. פשוט אין על שמלה שחורה קטנה. מה יותר טוב מזה שהיא בגזרה נהדרת, מתאימה לכל אירוע והיא בצבע שחור??! 
קוקו שאנל היקרה, אני מודה לך שהמצאת אותה, אני באמת לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיה!! 
בכל מקרה, קניתי את השמלה המושלמת הזאת ב-FOREVER 21 , בעלות של 90 או 80 שקלים (אם אני זוכרת נכון)... קניתי אותה ממש לא מזמן.. אז אם אתם בעניין, רוצו מהר לפני שייגמר :-) 
גרביונים- אני משוגעת על גרביונים ברמות מטורפות! אני מחכה לחורף רק כדי שאוכל לשים כבר!! אבל עד אז.. הרשתי לעצמי לשים גרביוני תחרה של TWENTYFOURSEVEN . קניתי אותם לפני שנתיים והם עלו בין 70 ל 90 שקלים... הזיכרון שלי לא פועל הכי טוב היום :( 
אבל עזבו מחיר, אם הם אצלי בשימוש כבר שנתיים כנראה שהם מעולים וכל שקל היה שווה. 
תיק- אותו תיק מהפוסט הקודם. חום ושחור זה אחלה של שילוב!1
נעליים- גם מאחד הפוסטים הקודמים.

כבר מעל לשבוע שהבלוג פועל ואני רוצה להגיד תודה רבה לכל הקוראים ♥♥♥ עם זאת, אני אשמח בטירוף אם תגיבו♥♥
נתראה♥

















2 comments: