HEY THERE!!!!!

10:04 PM myfworld 4 Comments

ברוכים הבאים לבלוג שלי!
פתחתי את הבלוג כדי לשתף אתכם באהבה הגדולה ביותר שלי - אופנה. אני אציג בפניכם את הטרנדים הלוהטים והנחשבים בעולם וגם איך ניתן לשלב אותם כאן, אצלנו, בישראל. :)
אז קודם כל, ולפני הכל, מי אני?


קוראים לי מאי, אני תלמידת כיתה י"ב במגמת אומנות בתיכון ברמת גן. 
הרבה פעמים נתקלתי בשאלה "מאיפה קנית את זה", אז בשביל אלה ששאלו (וגם בשביל אלה שעוד לא מכירים אותי, אבל היו שואלים) אתן בבלוג את כל התשובות :)
אני אעלה תמונות שלי,  עם ה"סטיילינג" שלי, ואחשוף בפניכם שלל חנויות שוות במחירים שפויים ושווים לכל כיס!  



 התמונות האלה צולמו ביום החזרה ללימודים ,על ידי צלם הבית האחד והיחיד שלי, בני D: 









HYPE ME ON LOOKBOOK.NU 


אז מה אני לובשת ??
טייץ / Leggings/ מכנסיים- FOREVER 21 במחיר של 58 שקלים. אני ממש אוהבת אותם, ובכללי, בקיץ האחרון הייתי במרדף רציני אחרי טייצים מיוחדים. זה אפילו הגיע למצב שקניתי אחד ב380 שקלים מ- American Apparel שאותו אראה בהמשך ;) 
תיק- מצאתי אותו ועוד אחד שממש דומה לו לפני כמה שנים בארון של אמא שלי, הוא היה של סבא שלי והוא די ישן, אבל הוא במצב מעולה! הוא מעור אמיתי והוא נראה לי אחד הפריטים שהכי חשובים לי.. אם אתם בעניין של תיקי עור, לדעתי המקום הטוב ביותר והזול ביותר למצוא כאלה הוא בשוק הפשפשים ביפו! התיקים שם די מיוחדים ואתם יכולים להתמקח על המחיר! 
חולצה מכופתרת- קניתי אותה מאחת החנויות באלנבי. מחיר - 40 שקלים. 
אקססוריז-  הם לא הכי ברורים בתמונות אבל ננסה בכל זאת- השרשרת הקצרה  מ- H&M (עם הבקבוק) הייתה לי הנחה עליה, אם אני לא טועה קניתי אותה ב20/30 שקלים אבל אני ממש לא בטוחה. בכל מקרה, בH&M אפשר למצוא הרבה תכשיטים מגניבים במחירים סבירים. זה תלוי עד כמה אתם מוכנים להשקיע ;). 
צמיד מ - FOREVER 21 , מחיר- 30 שקלים. 


שיהיה שבוע טוב אנשים! 







4 comments:

  1. מדהימה!!! את כל כך מוכשרתת♥♥♥

    ReplyDelete
  2. מהממת!!!! תתחדשי על הבלוג ♥

    שרי

    ReplyDelete
  3. שותפהה!!!מהממם!בהצלחה לנו♥

    ReplyDelete
  4. מוזמנת לבקר אותי גם :)
    mrsheels.blogspot.co.il

    ReplyDelete