YOU AND ME

3:21 PM myfworld 6 Comments















היי! נו, איך עבר החג? אני בטוחה שרק אוכל, אוכל ועוד אוכל 
אזזז.. מה אני לובשת? 
חולצה\ ג'קט ג'ינס- אחד הטרנדים הגאוניים שחזרו העונה הוא ה- Tie-Dye. שיטה של צביעת בגדים בצורות שונות כמו שהשתמשו תרבויות רבות לפני כ-2000 שנים עוד בתקופה הפרהיסטורית! אבל למעשה, ה -Tie-Dye היה מאוד פופולרי אצל התנועה ה"היפית" באמריקה בשנות ה-60.  הם הרגישו צורך להשתחרר מהנורמה החברתית הנוקשה של שנות ה-50 ובכך ביטאו את החופש שלהם באמצעות הצבעוניות והיצירתיות. 
את הג'קט קניתי ב-H&M במחיר של 150 שקלים.
תיק- אני כל כך אוהבת את התיק הזה!! הוא וינטאג' (פריטים בני 20 ומעלה), והוא פשוט מתאים להכל! הוא הופך את האאוטפיט להרבה יותר מגניב ובהרבה יותר אטרקטיבי! עצה שלי, כאשר אתם משלבים באאוטפיט שלכם פרטי וינטאג' השתדלו שלא להגזים ולא ללבוש הכל וינטאג'. כלומר, פרטי וינטאג' נועדו לשפר את האאוטפיט וכאשר מגזימים איתו הוא רק הורס והוא באמת גורם לכם להראות מאותה התקופה שהפריט שייך אליו. אנחנו לא ממש רוצים בזה.. המטרה היא ליצור את האאוטפיטים הכי עכשוויים והכי מגניבים שיש! 
קניתי את התיק בשוק הפשפשים ביפו במחיר של 100 שקלים, אחרי התמקחות רבה עם המוכר על המחיר!! הוא רצה עליו 200!!!!!!
שעון- גם הוא משוק הפשפשים וגם הוא היה אמור לעלות כפול פעמיים ממה ששילמתי עליו!!! 
מחירו הסופי 20 שקלים.  איזו ישראלית אני... ;) 
טבעת תנין- מאיזה שוק בפולין הרחוקה.. אבל שוב, STUFF כזה אפשר למצוא בכל מקום ;)

אז מה.. מחר בית ספר?? טוב נו,  עוד סיבה להתלבש ;) 
נתראה ♥♥♥















6 comments:

  1. מאיוש את מהממת! ממש אהבתי את החולצה! ♥♥♥
    שרי

    ReplyDelete
  2. אאוטפיט מקסים! אני ממש אוהבת את הסגנון שלך, סופסוף מישהי עם edge :)
    הלק הסגול ממש יפה - איזה brand זה?

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה איזה כיף!!♥♥♥
      הלק של CHIC מספר 435

      Delete
  3. אהובתי !
    אהבתי מאוד את הסטייל שלך !!
    לאב יו
    ספיר :)

    ReplyDelete