I Knew You Were Trouble....

2:33 PM myfworld 7 Comments













                                      photos by : Benn/ me
 
סוף השבוע הזה היה נהדר! בלי ללמוד או לעבוד, רק אני, בן והמצלמה, מכינים עוד פוסטים מגניבים לבלוגים שלנו..
אני רוצה עוד סופי שבוע כאלה!! כשאני לא בתוך כל הלחץ הזה אני באמת מרגישה יותר טוב!!
והשבת הזאת הייתה מצויינת בשביל ללבוש שמלה מכופתרת קצרה וסנדלים. חוץ מזה, אני חושבת שזה מזג האוויר מעולה בשביל ללבוש בו בגדים קצרים וארוכים באותו אאוטפיט מכיוון שזה לא הכי אפשרי לעשות את זה בישראל.
 אני לובשת חולצה מכופתרת של גברים, אבא שלי קנה את החולצה הזאת לפני כמה חודשים בH&M ואני עשיתי ממנה שמלה בגלל שהיא ענקית. בנוסף אני לובשת בלייזר וינטאג' שהיה שייך לאמא שלי ופלטפורמות שקניתי בגזית.
המשך שבוע מדהים שיהיה!!! אוהבת את כולכם, מאי.♥
 .............................................................................
So my weekend was great! finally without studying or working, just me, Benn and the camera, taking a lot of photos for the blog. God, I want more weekends like this one!! I swear, with no stress I really feel better! 
and this saturday was a good day for wearing some short dress-blouse and sandals. Also, I think it's a good weather to wear short and long clothes at the same time because you know in israel it's not so possible.
I'm wearing actually a men blouse that my daddy bought some months ago from H&M and I used this as a dress, vintage blazer from my mom and Gazit wedges.
 
Have an amazing amazing week!!! love you all, May♥.







 

7 comments:

  1. מתוקה כרגיל :)
    רעיון מגניב עם החולצה!

    יאנה

    ReplyDelete
  2. אני ממש אוהבת את הנעליים של גזית! תמונות מהממות!

    ReplyDelete
    Replies
    1. איזה כיף!! תודה ענקית♥33♥

      Delete
  3. מסתבר שגם חולצה מכופתרת קצרה יכולה להפוך לשמלה

    ReplyDelete