50 Ways To Say Goodbye

7:45 PM myfworld 0 Comments







נכון שכבר מתחילים להרגיש את החורף?? D: מרוב שאני מחכה לו אפילו סחבתי איתי בלייזר בתיק כשהלכתי לקניון!! 
אז מה אני לובשת??  
שמלה- אני כל כך אוהבת את השמלה הזאת! היא זוהרת בחושך ואנשים לא מפסיקים לבהות בה ולהחמיא!! קניתי אותה ממש במקרה באחת החנויות ברחוב חובבי ציון בפתח תקווה, ושילמתי עבורה רק 40 שקלים!!   מחיר מאוד מצחיק, לא? 
בלייזר- את הבלייזר קניתי  בחורף שעבר במכירה של גולדי בגבעתיים, במחיר של 100 שקלים. אני זוכרת שגררתי את  ההורים שלי למכירה הזאת ביום ממש גשום ישר אחרי שראיתי את הפריטים השווים שיש להם! אז אם אתם חובבי וינטאג' ורוצים לקנות פריטים שאין לאף אחד במחירים סבירים מאוד, אני  ממליצה ללכת לאחת מהמכירות!! כדי לברר על המכירה הבאה שלהם לחצו כאן
נעליים- נעלי אוקספורד פשוטות שחורות מאחת החנויות ברחוב אלבני בתל אביב, מחיר - 40 שקלים. 
תיק וצמיד- אותם פריטים מהפוסט הקודם. 

בפוסט הבא אני אמליץ על רעיונות לבוש לחג!! אז נתראה ;) 















0 תגובות: