MSC SPLENDIDA - Part 2

2:55 PM myfworld 4 Comments

 
מכנסיים- American Apparel
חולצה- H&M
נעליים- ZARA
תיק- וינטאג', שוק הפשפשים
 
הקזינו הזה היה מטורף!!! כבר סיפרתי לכם עד כמה הספינה הזאת הייתה מפוארת, אבל לא משנה מה, עדין אי אפשר להסביר עד כמה! ברגע הראשון שנכנסתי אליו כשהגעתי לספינה, החלטתי שבערב אני חייבת, אבל פשוט חייבת להצטלם שם. למזלי קניתי בשבוע שלפני את החולצה המושלמת הזאת מHַַ&M ולמזלי לקחתי איתי את "מכנסי הדיסקו" של אמריקן אפרל. בכוונה לבשתי אאוטפיט שכולו זהב כדי שהצבעים יתמזגו עם הרקע. אני אוהבת שצבעי הבגדים משתלבים עם הרקע ולא מנוגדים אליו כי לפי דעתי זה מה שגורם לאאוטפיט להיות מתאים למקום כלשהו (למשל כמו שבדרך כלל לובשים צבעים כהים בחורף וצבעים בהירים בקיץ).
ובכל מקרה, אני מסיימת את הטירונות ביום שלישי אז תהיה לי תקופה קצרה שאוכל לעדכן יותר. אני מאוד התגעגעתי ואני  מתה להראות לכם את כל התמונות מכל הטיול!
שיהיה לכם גמר חתימה טובה וצום קל! אוהבת את כולכם ותמשיכו לעקוב!
נשיקות♥♥♥






 

4 comments:

  1. those blings look awesome with the atmosphere and playing corners! I like when the background fits to the outfit as well:)

    ReplyDelete