Bro, you're HOT.

11:39 AM myfworld 6 Comments













 אז תכירו את בר, האח הקטן והמהמם שלי,  בן 11. המון זמן שאני חושבת להלביש אותו, לצלם אותו ולהקדיש לו פוסט מיוחד משלו.
 אם יש משהו שאני לא יכולה לעמוד בו, זה ילדים קטנים ברחוב שלבושים בצורה מיוחדת. זה פשוט מלהיב אותי בצורה שאני לא יכולה לתאר!! חבל שלא יוצא לי לראות הרבה כאלה כאן בישראל אחרת כל הבלוג שלי היה מתמקד בזה.
אבל אולי אתם יכולים לעזור לי? אתם מכירים ילד או ילדה שלבושים בצורה ממש ממש מיוחדת?
אם כן אתם יכולים לשלוח לי לאימייל stylebymay@gmail.com תמונות והן בכיף יעלו לבלוג שלי או לדף הפייסבוק.

מה בר לובש?
ג'קט ג'ינס- H&M
חולצה מכופתרת- H&M
כובע- H&M
נעליים- GAP KIDS
שרשרת -וינטאג'
ג'ינס- ZARA KIDS


ודרך אגב, יש לי משתמש אינסטגרם שהוא מאוד פעיל! אתם מוזמנים לעקוב אחרי שם- MFWORLD
אבל מה שהכי חשוב, אם עוד לא הצטרפתם לדף הפייסבוק שלי, אתם יכולים עכשיו עכשיו להיכנס אליו וללחוץ LIKE

נתארה♥♥♥♥ XXXX




6 comments:

  1. איזה ילד מהמם!! ככה צריך להתלבש מגיל צעיר:] כל הכבוד לך ולו!

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה מהממת!!♥♥♥ ממני וממנו !!

      Delete
  2. איזה הורס!!!
    חתיך אמיתי והסטיילינג שעשית לו מהמם :-)
    נשיקות בובה!

    ReplyDelete
  3. Your bro looks awesome! I love his hair! Super cute
    Came here thru your like at Romwe FB page. Do visit my blog too sometime
    FASHION PANACHE BLOG

    ReplyDelete