Walking The Dog

1:33 PM myfworld 0 Comments

 


 




נכון שורוד זה צבע יפה?? וכשעוד משלבים אותו עם חצאית וגרביונים הוא בכלל עושה את העבודה וגורם לאאוטפיט להראות יותר עדין? 
בכל מקרה אני נורא אוהבת ורוד, משום מה לא יוצא לי לקנות בגדים כל כך צבעוניים ואני שמחה שלפחות הוא נמצא עכשיו בארון שלי.. 
ואם אנחנו מדברים על הסריג הורוד, גם אותו קניתי מרחוב חובבי ציון בפתח תקווה. תקשיבו שחוץ ממנו, יש שם דברים שחבל"ז ואם אתם מחפשים פריטים קז'ואלים, זה אחד המקומות. 
כמו כן החצאית מ-FOREVER21,נעלי הקריפרס שאני לא יכולה בלעדיהן מ- EBAY והתיק שקניתי לפני כמה חודשים ומתברר שהוא עדיין בחנויות מ- TNT. 

אבל חוץ מזה, אני מקווה שאתם לא שוכחים להצטרף לדף הפייסבוק שלי כשאתם מסיימים לקרוא! כשהעמוד יגיע ל100 לייקים תתפרסם איזושהי מתנה קטנה אליכם ממני ומהמותג ויטרינה!♥♥♥ אז    ל-מ-ה    א-ת-ם    מ-ח-כ-י-ם ????
לכניסה לעמוד לחץ כאן. 


ועוד משהו, אם אי פעם צילמתי אתכם לאופנת הרחוב שלי, התמונות כבר עכשיו עולות לדף הפייסבוק!! (אם אתם לא מצליחים לתייג תפנו אלי!!)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
































0 תגובות: