Tel Aviv Fashion Week

1:18 PM myfworld 0 Comments













אז גם אני הכנתי פוסט קטן שמסכם קצת את שבוע האופנה - זה מה שלבשתי ביום השני.♥♥
קניתי את השמלה המושלמת הזאת במידה כל כך גדולה ללא פרופורציות בכלל מאיזו חנות וינטאג' בשוק הפשפשים. אבל הצרתי אותה והתוצאות יצאו די טובות.. לא? אני אוהבת שהחלק העליון צמוד, החלק התחתון רחב ושאפשר לשחק איתה ולשים חגורה שתבליט קצת את קו המותניים. בחנות שילמתי עליה 90 שקלים + 150 שקלים הצרה = מחיר שדי שווה את זה! 

לא נשארו לי מילים כדי לתאר את השבוע המהמם הזה.. למרות שהיה קצת תור בכניסה, אולי אפילו קצת הרבה וההמתנה בין כל תצוגה לתצוגה הייתה ארוכה ולפעמים מייאשת, אי אפשר שלא היה לומר שהתצוגות היו סופר מושקעות וההפקה הייתה אדירה. לא יכולתי שלא להצדיע להם... הגיע הזמן שהאופנה הישראלית תזכה לקצת יחס..  

בכל מקרה, כדי לראות עוד תמונות שלי ושל האורחים המגניבים שהיו שם אתם מוזמנים להצטרף לעמוד שלי בפייסבוק ♥♥♥ 
לכניסה לעמוד לחץ כאן. 













 שמלת שיפון ורודה - מרי וינטאג'

אתם פשוט חייבים חייבים לעבור אצל מרי בחנות!!! יש לה את פריטי הוינטאג' הכי יפים שיש!!!!!!!כדי לראות את הפריטים לחצו כאןהחנות נמצאת רחוב העבודה 1 תל אביב. (אחת הסמטאות שמתחברות לרחוב קינג ג'ורג')מירבי!!! תודה ענקית על השמלה!!!!! אין עליך♥♥♥♥♥




שיהיה המשך שבוע מדהים♥♥♥♥
מאי.










0 תגובות: