Reach Out

11:58 AM myfworld 6 Comments










אאא אני לובשת מכנסיים!! טוב, כמו שכבר שמתם לב זה לא קורה הרבה.. אולי רק כשממש אין לי כוח להשקיע ובא לי ללבוש משהו נוח לעוד יום רגיל..
אני לובשת מכנסי קורדרוי פשוטים שקניתי במכירת סוף עונה של GAP, ומחירם היה רק 20 שקלים. סווטשירט שהזמנתי מקוריאה דרך EBAY במחיר של 120 שקלים בערך. הנעליים עלו 180, הג'קט 150, והכובע (של בנצ!) עלה40 - שלושתם מ- H&M. 
אבל כשאני חושבת על זה, גם סווטשירט אני לא לובשת בדרך כלל, אולי רק כשאני בבית. אני חייבת להגיד שהתלהבתי מהקונספט ונראה לי שאתחיל לאמץ אותו ולהכניס עוד כמה סווטשירטס מגניבים לארון כמו הסווטשירט הזה :))

לשאלות, בקשות,התייעצות או סתם לדבר, אתם יכולים לשלוח לי מייל ל- stylebymay@gmail.com או כמובן להשאיר תגובה כאן. 
בנוסף, אם אתם חושבים שיש לכם סטייל מגניב ותמונות טובות שמראות את הסגנון הייחודי שלכם, אתם מוזמנים לצרף גם אותן למייל ואולי הן יעלו לעמוד שלי♥♥♥♥- מקווה שלא שכחתם להצטרף אליו!! לכניסה לעמוד לחץ כאן

נתראה בפוסט הבא,נשיקות, מאי.♥♥♥








           

























6 comments: