2:19 PM myfworld 2 Comments










באחד הפוסטים הקודמים סיפרתי לכם על החיפושים הנורא קשים שהיו לי ולבצ אחרי פאשניסטים/ות ברחבי תל אביב. היום סופסוף אני אציג בפניכם את הבנות המהממות שמצאתי, וצילמתי אותן לתכנית פאשן נט בערוץ האופנה הישראלי. 
אני מודה לכל המדהימים האלה שהסכימו להצטלם לתכנית וגם לעמוד שלי - אין עליכם!

מה אני לובשת?  
סוודר- וינטאג'.
מעיל- ZARA.
תיק- וינטאג', שוק הפשפשים. 


 





מירב אשר
נעליים- וינטאג'.
חולצה+חצאית- ZARA.
תיק-וינטאג'.










מאיה ארואטי

נעליים - DOC. MARTEANS- Originals
מכנס - REVOLVER
ג'קט - חנות באנגליה , ARK



תהילה לסרי
מכנסיים- LEE COOPER.
נעליים- ברצלונה.
חולצה- MANGO.
מעיל- EBAY.




סתיו קליון
מגפיים- TO GO.
שמלה- ZIP.
מעיל- הוניגמן.





חן חובר י
גופייה- ELLEN FISHER.
צעיף- GAP.














עינת רוזן
נעליים- ALDO.
וסט- וינטאג'.












שרשר- H&M.
 חצאית וחולצה- אמריקן אפרל.
 משקפים:עץ המשקפים 
תיק:זארה



ליאן פשביין
מכנסיים- עיצוב אישי.
נעליים-JEFFREY CAMPBELL.
חגורה- MOSCHINO.





 מישל סטפני גונזלס
חליפה- ASOS.
נעליים- TOPSHOP.
שרשרת- H&M VS ANNA DELLO RUSSO.



אל תשכחו להצטרף לעמוד הפייסבוק החדש שפתחתי♥♥ לכניסה אליו לחצו כאן. 

והכי הכי חשוב, אל תשכחו לצפות בתכנית פאשן נט היום בשעה 16:00 בערוץ 29 בהוט, ערוץ האופנה הישראלי! כי אני אהיה שם ;) 

נתראה בפוסט הבא♥♥נשיקות, מאי. 





















2 comments:

  1. מקסימה, אחלה פינה בפאשןנט. טיפ: פעם הבאה אני ממליצה לך לצאת מעבר לגבולות ת"א- את עלולה לגלות עולם נפלא ;) אם את צריכה עזרה- רק תגידי חח

    החצאית שלך מהממת!
    אני חושבת שבכל תמונה של אחת הבנות יש לפחות פריט אחד שהייתי לוקחת לעצמי.

    אחלה פוסט, מוזמנת לביקור :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה ירדן!♥♥♥♥
      ובטח שאצא מגבולות תל אביב, זו רק ההתחלה ;)))

      גם את יכולה להופיע כאן! אם את רוצה, את מוזמנת לשלוח תמונה שלך לאימייל שלי :)))
      May19952@walla.com

      שוב תודה!! ♥♥ ותחזרי לבקר!

      Delete