Because You Live

12:56 PM myfworld 4 Comments












היושששש♥♥♥
מה נשמע???
אני חזרתי מחופשה קצרה בים המלח וחשבתי שזו הזדמנות טובה לצלם שם תמונות לבלוג יחד עם בנצ ואחותי:)) 

מה אני לובשת?
שמלה- וינטאג', מרי וינטאג'.
מעיל- וינטאג'. 
גרביים- H&M.
שרשרת- שוק בחובבי ציון, פ"ת.

ניסיתי כמה שפחות לעצב את התמונות כדי שתראו עד כמה המקום באמת מהמם, ההשתקפות של ההרים במים יצרו צבעים כאלה יפים ומהפנטים שיצרו אווירה של חו"ל. 
ים המלח יקירי- אני עוד אחזור אליך!!

ועוד משהו, אתמול חגגתי שלושה חודשים לבלוג!!! איזה כיף♥♥♥♥♥♥
תודה ענקית לכולם על כל הצפיות והתגובות התומכות!!! אין עליכם בכל העולם!!!!!
ככל שאני מעלה עוד פוסט ועוד פרסום בפייסבוק אני נהנית עוד יותר והכל בזכותכם♥♥♥♥♥
העמוד הולך ומתקרב ל100 לייקים וכל זה רק בשלושה שבועות. אני והמותג ויטרינה כבר חשבנו על הפתעה בשבילכם כשהעמוד יעבור את ה100 לייקים :))) 
אז למה אתם מחכים? הצטרפו לעמוד שלי כבר עכשיו כדי שההפתעה תתפרסם יותר מהר!! ♥♥

לכניסה לעמוד לחץ כאן. 


אוהבת המון וניפגש בפוסט הבא!













4 comments:

  1. בדיוק החמאתי לבני בבלוג שלו :)
    יש לך בלוג מקסים, וצילומים יפם מאוד.
    אז אני מניחה שנראה גם אותך בשבוע האופנה!

    נשיקות

    ReplyDelete