MSC SPLENDIDA

4:13 PM myfworld 2 Comments


סוף סוף אני בבית! אחרי שבוע כל כך מעייף בטירונות מצאתי את הזמן לפרסם את הפוסט הזה. אז, אחרי יומיים מדהימים בברצלונה, עלינו משם על ספינת פאר איטלקית בשם MSC Splendida, ספינה ענקית עם אין ספור קומות וחדרים, מעוצבת בסגנון איטלקי יוקרתי ויש בה פשוט ה-כ-ל! אוכל בשפע, בריכות, מקומות בילוי ,הופעות ועוד ועוד.. לא תיארתי לעצמי שאי פעם אגיע למקום כזה, זה היה פשוט חלום. בהתחלה שטנו לולנסיה שבספרד, לאחר מכן לתוניס אחר כך איטליה ולבסוף צרפת. אלו תמונות מהיום הראשון ובנוסף תמונות ראשונות בבלוג שלי עם בגד ים! החלק העליון מTwentyforseven והחלק התחתון מאמריקן איגל ישראל .   
שיהיה סופ"ש מדהים!! אני כבר מתחילה לעבוד על הפוסט הבא! תוכלו להישאר מעודכנים גם דרך דף הפייסבוק שלי ,
מקווה שיצא לכם גם לראות את הוידאו הראשון שלי (לכניסה אליו לחצו כאן), ואם לא זה הזמןןן
אוהבת המון ונתראה בקרוב♥
מאי.  








 

2 comments:

  1. מקסימה, הטיול נקרא (הממילה המקבילה לנשמע חח) ממש להיט! הייתי שמחה לחוות כזה דבר (ויש מצב שעוד אבקש קצת פרטים בפעם הבאה שיהיה לי מרווח נשימה קטן לחופשה.
    הבגד ים משגע! ממש אהבתי את החלק העליון.
    ומאיפה נעי העקב השחורות הממהממות שבוידאו?

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה ירדני איזו מקסימה את!
      הנעליים מזארה, אבל קניתי אותן בסוף עונה ואני לא בטוחה שנשאר :\\\
      נשיקות♥♥

      Delete