You'll see that you're the only one for me

11:47 AM myfworld 4 Comments










היי!!!♥♥♥ מה נשמע? איך עבר השבוע? חוץ מהמצב הביטחוני שאני ממש לא רוצה לדבר עליו, השבוע שלי עבר די טוב!! וקשה! אני ובנצ יצאנו לחיפושים ברחבי תל אביב אחרי אנשים שיודעים להתלבש וצילמנו אותם לפרויקט אופנת הרחוב שלנו, שחלק ממנו תוכלו לראות בתכניות הבאות של פאשן- נט בערוץ 29 בהוט,ב- Xnet וכמובן  בפוסטים הבאים, כאן, בבלוגים שלנו!

אבל חוץ מזה, אם אתם חושבים שאתם יודעים להתלבש והסגנון שלכם מגניב וייחודי, שלחו אלי תמונה שלכם שמראה עד כמה הסטייל שלכם מטורף ואולי תופיעו כאן, בבלוג המיוחד שלי!!! ♥♥♥ ולכו תדעו.. אולי גם בערוץ האופנה ;) את התמונות ניתן לשלוח אלי למייל- May19952@walla.com עם צירוף של שם ושם משפחה, גיל, אפשרי גם אזור מגורים, והכי חשוב מהיכן הבגדים! וכמובן שכל רעיון נוסף יתקבל בברכה ;) 

אז מה אני לובשת??
חצאית-FOREVER 21 
חולצה- FOREVER 21
סריג- PULL&BEAR MEN
גרביונים- המשביר לצרכן (המלצה שלי, גרביונים, גרביים וכו'.. לקנות רק משם!!)
שרשרת- וינטאג'


שיהיה לכם שבוע מדהים מדהים מדהים!! למרות כל מה שקורה!!!תושבי הדרום תהיו חזקים!!!! כולם יחד איתכם♥♥♥ ואני מקווה שגם אנחנו כאן במרכז נמשיך לשמור על שפיות ולא ניתן לאף אחד להרוס לנו!!♥♥♥♥♥♥אוהבת המוןהמון♥♥♥♥

 מאי. 

































4 comments: