A Thousand Years

1:53 PM myfworld 0 Comments















קרדיט לצלם ולשותף הכי מדהים בנצצצצצ

מה אני לובשת????
שמלה- STYLE RIVER\\\ LEE COOPER
חגורה- VINTAGE
שרשרת- H&M
תיק- VINTAGE
נעליים- PULL&BEAR
סריג- PULL&BEAR MEN


טוב תקשיבו שאם יש משהו שאני מאוד התחלתי לאהוב לאחרונה זה לקבל חבילות בדואר.  רוב הקניות שלי בזמן האחרון נעשות רק דרך האינטרנט ואני חייבת לציין שזה מאוד כיף! כלומר כיף בשבילי, לא בשביל כרטיס האשראי שלי.. 
הפעם החלטתי לקנות שמלה של LEE COOPER מ- STYLE RIVER שזה אתר קניות  ONLINE ישראלי שאני נורא מחבבת. 
כבר זמן רב שחשבתי לקנות משם אבל איכשהו לא מצאתי פריט שבאמת אהבתי כמו השמלה הזאת. מחירה היה 139 שזה מחיר יותר זול מהמחיר המקורי בחנות (אם אני לא טועה הוא 150 או 160)..אבל בנוסף הוספתי עוד 15 שקלים על משלוח אז המחיר כבר לא כל כך משנה..
בקיצור, אני  יכולה לראות איך כרטיס האשראי שלי יראה בקרוב, אז לכאלה שגם מעוניינים לנסות תיזהרו כי זה ממכר! 

ולא לשכוח!!!! אם אתם חושבים שאתם יודעים להתלבש והסגנון שלכם מגניב וייחודי, שלחו אלי תמונה שלכם שמראה עד כמה הסטייל שלכם מטורף ואולי תופיעו כאן, בבלוג המיוחד שלי!!! ♥♥♥ ולכו תדעו.. אולי גם בערוץ האופנה ;) את התמונות ניתן לשלוח אלי למייל- May19952@walla.com עם צירוף של שם ושם משפחה, גיל, אפשרי גם אזור מגורים, והכי חשוב מהיכן הבגדים! וכמובן שכל רעיון נוסף יתקבל בברכה ;)

והכי חשוב!!!! הצטרפו לעמוד הפייסבוק שלי!!!  לכניסה אליו לחצו כאן


שיהיה שבוע מדהים מדהים!!
תחזרו לבקר♥♥♥
מאי. 







0 תגובות: