Tell me how i'm supposed to breathe with no air

4:33 PM myfworld 2 Comments




















שיתוף פעולה חדש והפעם עם Rosewholesale!!!! 
הם שלחו לי את הנעליים במתנה, הישר מסין, יש להם מבחר עצוםםםם של נעליים ובגדים (השתגעתי כשהייתי אמורה לבחור פריט) הכל כל כך מגוון וטרנדי והמחירים פשוט הזויים!! אין מצב בעולם כולו שיהיו מחירים כאלה לפריטים כאלה בארץ. ואני לא מגזימה, בגלל שזו חברה סינית והרי סין היא "ארץ היבוא" זה מסביר הכל-  אין סיבה שהמחירים לא יהיו זולים.
אני באמת ממליצה לכם להיכנס לאתר שלהם, אני מבטיחה שלא תרצו לצאת ממנו!! ואם כבר תצאו ממנו, תצאו עם שלל פריטים.
אני לובשת קרופ-טופ וינטאג', שורטס מסוף עונה בZARA, תיק, גרביונים וגרביים מH&M
ונעליים: Rosewholesale.com
לכניסה לאתר של Rosewholesale לחץ כאן או לבאנר בצד ימין <<<
קישור ישיר לנעליים- לחץ כאן.




















2 comments:

  1. הורססססתתתת!!
    ממש אהבנו את לוק הגרב מעל הברך, והחולצה והנעליים מהממים!!
    XO ורה ורוני

    ReplyDelete
  2. מושלם האם המשלוח לישראל חינם ?

    ReplyDelete