Lost Angels

2:36 PM myfworld 1 Comments





מנחשים למה התחפשתי? טוב אני מאמינה שאני ההומלס הכי אופנתית שייצא לכם לראות... כמה שזה יישמע מוזר, הצורה בה הומלסים מתלבשים נותנת לי לא מעט השראה ללבוש היום-יומי שלי. אני נורא אוהבת ג'קטים גדולים שמתחתיהם מסתתרות מלא שכבות שיוצרות בלאגן, בדים שעשויים מרשת, נעלי פלטפורמה וכובעי גרב. אני בטוחה ששמתם כבר לב שלא משנה עד כמה שהאאוטפיט שלי יהיה אלגנטי, תמיד אמצא לשלב אחד מהאלמטנים האלה. אני לובשת חצאית שקניתי בשוק בצלאל, נעליים וכובע מH&M וג'קט וינטאג' שמתחתיו מסתתרים חולצת רשת בצבע זהב, חולצת שיפון ומעל ג'קט קטיפה.
בנוסף אחד האנשים שנתן לי את רוב ההשראה לתחפושת הוא לי ג'פריס (Lee Jeffries), צלם אנגלי שמצלם פורטרייטים מ-ד-ה-י-מ-י-ם של הומלסים. בכל תמונה שלו אפשר להבין את דעותיו ולהרגיש את הצער שלו כלפי אותם האנשים האלה. זוהי עבודת אומנות יוצאת דופן ואני ממש ממליצה להציץ בעבודות שלו ולהצטרף לעמוד הפייסבוק שלו!
לאתר שלו לחץ כאן  
לעמוד הפייסבוק שלו לחץ כאן

תודה רבה לבני בריגה ונוי מוניס על התמונות- אין עליכם!!!♥♥
 אוהבת את כולכם ושיהיה חג פורים שמח ♥♥♥♥♥♥
מאי.

דרך אגב, את השקל שנמצא בקופסא אחד ההומלסים בתל אביב הביא לי....................














1 comment:

  1. חחחח גדולה!
    אפילו בתור הומלסית את מהממת!
    ואגב אם אי פעם נאבד את הבית שלנו זה ללא ספק יהיה בגלל יותר מדי שופינג!!
    XO ורה ורוני

    ReplyDelete