Factory 54 Fashion Show 14

9:54 PM myfworld 0 Comments




















אני אוהבת תצוגות אופנה, מאוד אפילו. מלבד התצוגה עצמה, כל ההוואי שמתרחש שם נותן הרגשה טובה.  בר רפאלי המהממת פתחה וסגרה את התצוגה, פעם ראשונה שיוצא לי לראות אותה הולכת על מסלול, ועוד בלייב! מודה שהתלהבתי לראות אותה, היא דוגמנית שאני נורא אוהבת ומעריכה. (והיא עשתה לי לייק באינסטגרםםם קולולו)
אני בדרך כלל נוטה להסתכל על הבגדים והנעליים, ולבחון טוב טוב את הסטיילינג שהסטייליס\ית עשו, אבל הפעם מה שיותר משך לי את העין היה דווקא האיפור והשיער. המראה הקלאסי, הנקי והמסודר הזה הבליט את היופי של הדוגמנים וגרם לי פחות לבחון את הסטיילינג אלא יותר להסתכל על הבגדים עצמם. לכל אחד יש סגנון לבוש משלו וכך גם לסטייליסטים שמלבישים את הדוגמנים,  אם האדם שצופה בתצוגה לא מתחבר לסטיילינג, אוטומטית הבגד יכול שלא להראות טוב בעיניו. התצוגה שדרה רוגע כלשהו למרות הבגדים הצבעוניים וההדפסים הבולטים.
וראיתם מה אני לבשתי?
ג'קט- ZARA מהשנה שעברה
חצאית- H&M
חולצה- מהפוסט הקודם
נעליים-מתנה מדהימה מ Rosewholesale ♥♥♥ אעשה איתן פוסט חדש בקרוב, אני מאוהבת. כדי לראות מאיפה הנעליים לחץ כאן.
שיהיה לכם סופ"ש מדהים ומלא בסטייל, אני מחכה כבר לשבוע האופנה ברמות שאי אפשר לתאר♥♥♥
נתראה :***











0 תגובות: