The Black Eyed Peas - Hey Mama

5:23 PM myfworld 8 Comments




















שרשרת+ ג'ינס: שוק הפשפשים
חולצה: וינטאג'
נעליים: Ebay
כובע: H&M

אז למעשה כל האאוטפיט הזה בנוי מפרטי וינטאג' מלבד הנעליים. תמיד אמרתי שאאוטפיטים שבנויים רק מפרטי וינטאג' יכולים להיראות כאילו אותו אדם שלבש אותם באמת חזר לאותה התקופה בה שייכים הפריטים ולפעמים לבגר נורא, וזו לא בדיוק המטרה. פרטי וינטאג' אמורים לגרום לאאוטפיט להיראות כמה שיותר שיקי ועכשווי. אני מאוד אוהבת את המכנסיים הקצרים האלה, או יותר נכון הנורא קצרים האלה, יש בהם משהו מיוחד למרות שהם כל כך קצרים, קודם כל אם שמתם לב הם מחטבים בטירוף ובנוסף לבשתי גרביונים אטומים מתחת כך שזה מעדן את הצד הפרובוקטיבי שלהם. והשרשרת, תקשיבו שהרבה מאוד זמן חיפשתי שרשרת בסגנון בדואי ואפשר לומר שאפילו מצאתי שתיים! ועוד וינטאג' מקורי מקורי! :)))))))))) בשוק הפשפשים ביפו.
האאוטפיט הזה הוא דוגמא טובה ללבוש יום-יומי, כשאין לי כוח להשקיע יותר מדי אני פשוט לובשת ג'ינס קצר, גרביונים ואיזו חולצה נוחה, לפעמים אני מוסיפה ג'קט- הכל תלוי במזג האוויר.

מזכירה לכם להצטרף לעמוד הפייסבוק שלי, לחצו כאן.
ולעקוב אחרי באינסטגרם- mfw_official!!! אני ובן התחלנו להכין סרטונים ואנחנו די מתלהבים מהרעיון, קבלו הצצה ;)))
אוהבת אתכם, ואל תפסיקו לעקוב♥♥♥






8 comments:

  1. מושלמת!!!!!!!!!!!!! ובעיקר כוסית.

    ReplyDelete
  2. אחותי, סקסית בטירוף!

    ReplyDelete
  3. מהממת!!!! הכי אהבנו את הריקוד :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. אני מתלהבת כאןןןןןן חחחחחחחחחחחח
      תודה ענקיתת בנות!!!! מתה עליכן חייבות להיפגשש♥

      Delete
  4. את מהממת!!!! הסרטון אדיר - אהבתי את הריקוד ;)

    http://piece-of-air.blogspot.co.il/
    https://www.facebook.com/pieceofair

    ReplyDelete
  5. Great look! Lovely blog!
    Following you<3

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    ReplyDelete