Factory 54 Fashion Show 14

9:54 PM myfworld 0 Comments




















אני אוהבת תצוגות אופנה, מאוד אפילו. מלבד התצוגה עצמה, כל ההוואי שמתרחש שם נותן הרגשה טובה.  בר רפאלי המהממת פתחה וסגרה את התצוגה, פעם ראשונה שיוצא לי לראות אותה הולכת על מסלול, ועוד בלייב! מודה שהתלהבתי לראות אותה, היא דוגמנית שאני נורא אוהבת ומעריכה. (והיא עשתה לי לייק באינסטגרםםם קולולו)
אני בדרך כלל נוטה להסתכל על הבגדים והנעליים, ולבחון טוב טוב את הסטיילינג שהסטייליס\ית עשו, אבל הפעם מה שיותר משך לי את העין היה דווקא האיפור והשיער. המראה הקלאסי, הנקי והמסודר הזה הבליט את היופי של הדוגמנים וגרם לי פחות לבחון את הסטיילינג אלא יותר להסתכל על הבגדים עצמם. לכל אחד יש סגנון לבוש משלו וכך גם לסטייליסטים שמלבישים את הדוגמנים,  אם האדם שצופה בתצוגה לא מתחבר לסטיילינג, אוטומטית הבגד יכול שלא להראות טוב בעיניו. התצוגה שדרה רוגע כלשהו למרות הבגדים הצבעוניים וההדפסים הבולטים.
וראיתם מה אני לבשתי?
ג'קט- ZARA מהשנה שעברה
חצאית- H&M
חולצה- מהפוסט הקודם
נעליים-מתנה מדהימה מ Rosewholesale ♥♥♥ אעשה איתן פוסט חדש בקרוב, אני מאוהבת. כדי לראות מאיפה הנעליים לחץ כאן.
שיהיה לכם סופ"ש מדהים ומלא בסטייל, אני מחכה כבר לשבוע האופנה ברמות שאי אפשר לתאר♥♥♥
נתראה :***











0 תגובות:

The Black Eyed Peas - Hey Mama

5:23 PM myfworld 8 Comments




















שרשרת+ ג'ינס: שוק הפשפשים
חולצה: וינטאג'
נעליים: Ebay
כובע: H&M

אז למעשה כל האאוטפיט הזה בנוי מפרטי וינטאג' מלבד הנעליים. תמיד אמרתי שאאוטפיטים שבנויים רק מפרטי וינטאג' יכולים להיראות כאילו אותו אדם שלבש אותם באמת חזר לאותה התקופה בה שייכים הפריטים ולפעמים לבגר נורא, וזו לא בדיוק המטרה. פרטי וינטאג' אמורים לגרום לאאוטפיט להיראות כמה שיותר שיקי ועכשווי. אני מאוד אוהבת את המכנסיים הקצרים האלה, או יותר נכון הנורא קצרים האלה, יש בהם משהו מיוחד למרות שהם כל כך קצרים, קודם כל אם שמתם לב הם מחטבים בטירוף ובנוסף לבשתי גרביונים אטומים מתחת כך שזה מעדן את הצד הפרובוקטיבי שלהם. והשרשרת, תקשיבו שהרבה מאוד זמן חיפשתי שרשרת בסגנון בדואי ואפשר לומר שאפילו מצאתי שתיים! ועוד וינטאג' מקורי מקורי! :)))))))))) בשוק הפשפשים ביפו.
האאוטפיט הזה הוא דוגמא טובה ללבוש יום-יומי, כשאין לי כוח להשקיע יותר מדי אני פשוט לובשת ג'ינס קצר, גרביונים ואיזו חולצה נוחה, לפעמים אני מוסיפה ג'קט- הכל תלוי במזג האוויר.

מזכירה לכם להצטרף לעמוד הפייסבוק שלי, לחצו כאן.
ולעקוב אחרי באינסטגרם- mfw_official!!! אני ובן התחלנו להכין סרטונים ואנחנו די מתלהבים מהרעיון, קבלו הצצה ;)))
אוהבת אתכם, ואל תפסיקו לעקוב♥♥♥






8 תגובות: