Better In Time

10:25 AM myfworld 0 Comments




 
Overall: Mugrabi
Boots: Weekend (last year)

זו אולי כבר הפעם השלישית שאני לובשת את האוברול הזה בבלוג, אבל תקשיבו, אין לי מושג איך לתאר לכם האהבה שלי כלפיו.. הוא כל כך נוח, הוא יפה ברמות אדירות והוא מג'ינס!! - אין יותר מושלם מזה. החלטתי הפעם לשלב אותו עם חולצת וינטאג' שקופה שקניתי בשוק הוינטג' בדיזינגוף, באחד מהדוכנים בכיכר (אני לא בדיוק זוכרת מה השם של הדוכן :\ ) ומגפיים צבאיים. הרבה זמן לא נעלתי אותם וחשבתי שזה יכול להיות נחמד לגוון קצת.. לדעתי, משהו שמאוד חשוב לשים לב אליו כשמרכיבים אאוטפיט הוא לדעת לגוון ותמיד לנסות להראות דרכים שונות ללבוש פריט מסויים. לא חייב שהארון שלכם יהיה מפוצץ בבגדים כדי להראות שיש לכם סטייל,  כמובן שתמיד זה נחמד וטוב שיש אבל המבחן האמיתי הוא שצריך לדעת לעניין עם מה שיש כבר.
ובלי קשר, שוב חייבת להודות לכם על כל ההודעות המרגשות, אין עליכם!!  מקווה שאתם עוקבים אחרי גם בעמוד הפייסבוק שלי, אם לא, חבל, אתם מפסידים ;)
אוהבת המון ונפגש בפוסט הבא♥♥♥♥
מאי.



 

0 תגובות:

Emeli Sandé - My Kind of Love

1:27 PM myfworld 1 Comments









Coat- Vintage
White blouse- מרי וינאג'
White Sweater-Mango Israel
 Black Skirt- H&M
 
Have a lovely day gusy! and an amazing week! I will be SO happy if you follow me on my FB page, click here and like it!
 
שיהיה יום מדהים!! ושבוע נהדר!!! אני ממש אשמח אם תצטרפו לעמוד הפייסבוק שלי, לכניסה אליו לחצו כאן.




 

1 תגובות:

Wiz Khalifa - Roll Up cover by Josh Herbert

1:29 PM myfworld 1 Comments









Tshirt- Pilpeled  (BawaKawa)
Coat- Zara
Sneakers- H&M
Chiffon top- TopShop
Leather skirt- Forever21



 

1 תגובות:

We don't have to worry 'bout nothing

12:05 PM myfworld 1 Comments

 
Dress: Fashtop
Creepers: Ebay
Tights: Twentyforseven
Jewelry: Vintage

אין ספק שזה אחד האאטופיטים האוהבים עלי שיצא לי ללבוש לאחרונה. הרבה זמן לא לבשתי אאוטפיט שלם שכולו שחור, ועוד שכוללת בו שמלת מידי כזאת מדהימה (שקניתי אצל אסתי לולו בשוק הוינטאג' בדיזינגוף). כמו שכבר הספקתם להכיר אותי אני מאוד אוהבת שיש משחק עם חלקים שקופים ואטומים, וכמובן שאם כבר לוק שכולו שחור, נעלי הקריפרס שלי היו חייבות לככב בו. ולנושא אחר, אני רוצה לקנות עוד זוג נעליים לחורף, אבל אני באמת לא יודעת באיזה סגנון, צבע, שטוח? עקב? פלטפורמה? מגף? אולי כבר גם זה, גם זה וגם זה? מה אתם אומרים? יש לכם רעיון? איזו נעל הייתם רוצים שאנעל ואראה לכם איך לשלב אותה? ובכלל, יש משהו שהייתם רוצים שאכתוב עליו? אני מאודדדד אשמח אם תכתבו לי בתגובות למטה  ☟☟☟! ועדיין, לכל שאלה אחרת אתם מוזמנים לכתוב לי במייל stylebymay@gmail.com או באינבוקס בדף הפייסבוק שלי. הרבה בנות מדהימות כותבות לי ושואלות שאלות, ואם גם לכם יש שאלה, מאיפה הכי שווה לקנות, מה יותר שווה לקנות, אם בכלל שווה לקנות- אתם בכיף מוזמנים לפנות אלי.
אז שיהיה סופ"ש חורפי מדהים!!! נפגש בקרוב, מאי♥♥♥







 

1 תגובות: