We don't have to worry 'bout nothing

12:05 PM myfworld 1 Comments

 
Dress: Fashtop
Creepers: Ebay
Tights: Twentyforseven
Jewelry: Vintage

אין ספק שזה אחד האאטופיטים האוהבים עלי שיצא לי ללבוש לאחרונה. הרבה זמן לא לבשתי אאוטפיט שלם שכולו שחור, ועוד שכוללת בו שמלת מידי כזאת מדהימה (שקניתי אצל אסתי לולו בשוק הוינטאג' בדיזינגוף). כמו שכבר הספקתם להכיר אותי אני מאוד אוהבת שיש משחק עם חלקים שקופים ואטומים, וכמובן שאם כבר לוק שכולו שחור, נעלי הקריפרס שלי היו חייבות לככב בו. ולנושא אחר, אני רוצה לקנות עוד זוג נעליים לחורף, אבל אני באמת לא יודעת באיזה סגנון, צבע, שטוח? עקב? פלטפורמה? מגף? אולי כבר גם זה, גם זה וגם זה? מה אתם אומרים? יש לכם רעיון? איזו נעל הייתם רוצים שאנעל ואראה לכם איך לשלב אותה? ובכלל, יש משהו שהייתם רוצים שאכתוב עליו? אני מאודדדד אשמח אם תכתבו לי בתגובות למטה  ☟☟☟! ועדיין, לכל שאלה אחרת אתם מוזמנים לכתוב לי במייל stylebymay@gmail.com או באינבוקס בדף הפייסבוק שלי. הרבה בנות מדהימות כותבות לי ושואלות שאלות, ואם גם לכם יש שאלה, מאיפה הכי שווה לקנות, מה יותר שווה לקנות, אם בכלל שווה לקנות- אתם בכיף מוזמנים לפנות אלי.
אז שיהיה סופ"ש חורפי מדהים!!! נפגש בקרוב, מאי♥♥♥







 

1 comment:

  1. אאוטפיט משגע! אהבתי את השמלה ביותר (אני מסתכלת על הידיים שלי וחושבת לעצמי כמה שהטבעות שלי ישתלבו איתה יפה) פשוט נהדרת.
    בהזדמנות זו גם אודה לך על כל העזרה - הכל הצליח ;)

    <3

    http://piece-of-air.blogspot.co.il/

    ReplyDelete