CHVRCHES - Gun

3:20 PM myfworld 4 Comments

Pics by: Benny Briga\ May Levy
 
Spot-On Overall Dress: FOREVER 21
Call Of The Wild Denim Jacket : FOREVER 21
2-pack overknee socks- H&M
bag- H&M
 
כשהייתי בתא המדידה בפוראבר ומדדתי את הסט המנומר הזה, הוא משך את העין של כל האנשים האחרים שהיו בתאי מדידה וזו הייתה הכוונה.. אם כבר לובשים מנומר (שזהו הדפס נורא בולט)- אז המטרה היא לעשות אותו יותר בולט ממה שהוא. החלטתי לשים מתחת לאוברול הכל-כך חשוף הזה טופ וטייץ קצר בגזרה ממש גבוהה כדי שיסתיר את החלקים שהשמלה לא מסתירה ובמקביל כן ישאיר את המראה הכללי חשוף. בנוסף נעלתי את נעלי הקריפרס הישנות שלי שהרבה זמן לא נעלתי. ראיתי שחברות ישראליות הביאו לחנויות גם נעליים כאלה, אבל עצה שלי, תקנו מEBAY מכיוון ששם בהרבה יותר זול. (מי שצריך עזרה עם כל הזמנה כלשהיא באינטרנט מוזמן לכתוב לי במייל -> stylebymay@gmail.com או להשאיר תגובה למטה ☟☟☟)
שיהיה לכם שבוע מדהים מדהים, מקווה שיצא לכם לראות את הראיון איתי לאתר של ראש אחד! (כדי לראות אותו לחץ כאן) וכמובן שאם עוד לא הצטרפתם לעמוד הפייסבוק שלי זה הזמן!! בזכותכם הוא יהפוך ליותר טוב..





 

4 comments:

  1. צריכה עזרה בקשר לנעליים! כבר מלא זמן אני רוצה לקנות קריפרס ולא ממש הסכימו לי באינטרנט. בעיקרון מסכימים לי את מה שאני רוצה, חוץ מנעליים. מפחדים שיהיו בעיות עם המידה או שזה לא יהיה בדיוק כמו בתמונה, ולא תמיד מה שיפה בתמונה יפה גם עליי במציאות. מצד שני, מה שיש בחנויות בארץ זה הרבה יותר יקר וגם לא יפה בדיוק כמו באיביי. מה לעזאזל אני עושה:|

    ReplyDelete
    Replies
    1. אלו הנעליים שלי: http://www.ebay.com/itm/180976554403?var=480192328052&ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

      לפני שקניתי אותן קראתי את המידות שמוצגות בתחתית העמוד (תכנסי לקישור, תגלגלי למטה ותראי את המידות של הנעל)
      נכון, זה לא תמיד הכי בטוח לקנות באינטרנט אבל אם כבר קונים נעליים, אני ממליצה לקנות מידה אחת גדולה יותר ממה שאת בדרך כלל כי תמיד אפשר להקטין את המידה ולא להגדיל, כלומר לשים ספידה. בנוסף המחיר לא כזה יקר אז אפשר להתנחם גם בזה.. וגם, במקרה הגרוע ביותר אפשר למכור את הנעליים כאן בארץ.
      אם יש לך עוד שאלות את מוזמנת לשאול ואענה בכיף!!
      נשיקות XXXX 3♥♥♥♥

      Delete
  2. ממש אהבתי את המנומר על מנומר
    אין האומץ משתלם
    לוק היסטרי ומלא שיק

    ReplyDelete