My First Video ♥♥

11:05 PM myfworld 2 Comments



 הוידאו הזה מסכם פחות או יותר את השבוע האחרון שלי לאזרחות. ב21 לחודש אהפוך לרכוש המדינה מכיוון שצה"ל לוקח אותי! (כן אני מתגייסת). אני שמחה שהצלחתי לנצל את התקופה הזאת והספקתי לעשות את כל מה שתכננתי לפני הגיוס,  אם זה לקנות מצלמה חדשה סוף סוף, להשתתף בהפקת אופנה ,להיפגש עם חברים שמזמן לא ראיתי ואפילו ללמוד איך להכין וידאו..  בנוסף הבלוג יחגוג בקרוב שנה ואני רוצה להודות לכולכםםםםםםם, שתמכתם בי והצפתם אותי בתגובות מדהימות ובמיילים כל כך מרגשים! אני שמחה שאתם אוהבים את הבלוג ואני שמחה לדעת שאתם עוקבים אחרי. אני מפחדת שדווקא עכשיו בגלל הגיוס אעדכן את הבלוג פחות אבל אני רוצה שתדעו שאני ובן הצטלמנו מלא בשבועות האחרונים וזה אומר שיש לי עוד המון תמונות לשתף אתכם. אבל טוב נו, תדעו שלפחות מישהי אחת "תשמור" על המדינה בסטייל ;)!!!  גם אם זה על מדים.............
 
שיהיה שבוע נהדרררררררררר!! מחר אני אהיה אי שם בברצולנה, אז תמשיכו לעקוב כי אני אמשיך לעדכן!
אוהבת!!♥♥

 

2 comments:

  1. קליפ מגניב!!!!
    בהצלחה בצה"ל בטוח תמשיכי להיות שיקית גם בתור חיילת

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודההה תודההה מהממתתת♥ ♥

      Delete