"I Won't Give Up"

1:22 PM myfworld 2 Comments














Pics by: Benn\Me

ג'ינס- BOY LONDON
מעיל- VERO MODA BERLIN
קריפרס- EBAY
כובע -H&M MEN
תיק-TNT
שרשראות+ חגורה- וינטאג'.
 
 
אז לאחר שבוע כל כך עמוס, אני שמחה שיוצא לי להיות במחשב סוף סוף ולכתוב את הפוסט הזה. התמונות האלה צולמו ביום מאוד מאוד חם שאפשר לי ללבוש גופיה, גרביונים דקים וכובע צמר. מזג האוויר הישראלי לעולם לא אפשר לי לשלב את שלושתם יחד וזו גם אחת הסיבות שאני נורא אוהבת את הפוסט הזה :))
קניתי את הג'ינס לפני שנתיים מאיזו חנות וינטאג' בשוק הפשפשים ולא היה לי מושג שהוא של BOY LONDON, רק כשהגעתי הביתה שמתי לב לטיקט והתלהבתי שקניתי ב30 שקלים ג'ינס שלהם!! והוא גם וינטאג' אז בכלל...  הכובע מ-H&M Men ומחירו גם היה 30 שקלים,המעיל מ- VERO MODA שבברלין ונעלי הקריפרס המדהימות שלי, שאני לא יכולה בלעדיהן כמו שכבר בטח שמתם לב מ-EBAY.
 
שיהיה לכם שבוע מדהים♥♥♥  ומי שעוד לא הצטרף לדף הפייסבוק שלי זה הזמן!! ;))
נתראה :***
מאי לוי.







 

2 comments:

  1. תמונות 13, 2 ו4 מקסימות ממש... יש לי לוק לגמרי דומה לזה, רק טי שירט שונה :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה!!♥♥♥
      ואת מוזמנת לשלוח לי תמונה ואני אוסיף אותן לאופנת הרחוב שלי :))))
      stylebymay@gmail.com

      Delete