I hope it gives you hell

12:33 PM myfworld 4 Comments










pics by: Benn / me




היי! אני ממש ממש התגעגעתי!!! היו לי שבועיים כל כך עמוסים שלא איפשרו לי להיות במחשב ולהכין פוסט חדש.  אבל לכבוד יום ההולדת שלי, אני ובן החלטנו שאנחנו לא מוותרים ויוצאים לצלם גם כשיורד מבול בחוץ ;)

מה אני לובשת?
מכנסיים- שוק הוינטאג' בכיכר דיזינגוף
חולצה- FOREVER 21
חגורה- וינטאג'
כובע- H&M
מעיל- ZARA

אז, החטלתי להביא את החצאית מההגרלה הקטנה שעשיתי לניקול בנימין :)
צרי איתי קשר דרך האימייל stylebymay@gmail.com או דרך דף הפייסבוק שלי♥♥

בנוסף עוד מעט הבלוג שלי חוגג 4 חודשים♥♥ ואני רוצה להודות לכם על כל התגובות המדהימות וההתייעצויות איתי!! באמת שאני מתלהבת מזה אז בבקשה אל תפסיקו!! ;)

אתם מוזמנים לעקוב אחרי בדף הפייסבוק שלי- לכניסה אליו לחץ כאן.
ובאינסטגרם- mfworld

סופש מדהיםםם שיהיה
מאי.♥♥





















4 comments:

  1. love the look !
    the shorts are amazing, the coat also !

    ReplyDelete
  2. אאוטפיט מהמם!! וקרעים בגרביון הכי שיק- כי אם הוא כבר נקרע אז שיהיה מגניב:]
    והמון מזל טוב ליום הולדת!

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה מותק איזה כיףףף♥♥♥♥♥♥

      Delete