The Library Kills

11:37 AM myfworld 13 Comments
















Pics by: Benny \ me 

חצאית-ROMWE
חולצה שחורה-FOREVER 21-
מכופתרת צהובה- חנות וינטאג' ששכחתי את שמה, היא נמצאת ברחוב רש"י בתל אביב. 
תיק -TNT -
נעליים+כובע- H&M - 
חגורה- וינטאג'

היי!
טוב זה בהחלט אחד המקומות היפים (והקרובים לבית שלי!) שהייתי בהם בזמן האחרון. אני שמחה שהצלחנו להגיע לשם לפני כל הגשמים אחרת הכל היה מלא בבוץ ולא הייתי רוצה שהנעליים שלי יתלכלכו ;) 
אני לובשת חצאית מהממת וסופר אמנותית שקניתי מROMWE , אתר ONLINE שאני מאוד מאוד אוהבת ובאמת ממליצה להיכנס לשם כי הוא מביא את הפריטים הכי טרנדיים עוד לפני שהם הגיעו לישראל! כמו למשל החצאית הזאת. החלטתי לשלב אותה עם גרביונים שחורים וחולצה שחורה חלקה כדי שהיא תבלוט ושלא ייווצר מצב שיהיה יותר מדי בלאגן בעיניים אם אשלב אותה עם הדפס או צבע אחר. למרות שכן לבשתי חולצה מכופתרת מתחת כדי להראות שמצד שני כן אפשר לשלב עוד הדפס. 

ושוב, אני מזכירה לכם שאם אתם רוצים את החצאית המהממת הזאת שבתמונה מתחת ב-מ-ת-נ-ה כל מה שאתם צריכים לעשות: 
1. להצטרף לעמוד שלי - כדי להיכנס אליו לחץ כאן.
2. לעשות לייק לתמונה של ההגרלה כדי שאני אדע שאתם מעונינים לההיכנס לגרלה- כדי להיכנס לתמונה לחץ כאן.
3. זה הכל :))))








יש לי שאלה קטנה, התמונות שאני מעלה גדולות מדי?, כלומר רוחב הבלוג ממש גדול וצריך להשתמש בגלגלת למטה ולהזיז לצדדים?
ממש חשוב לי שהבלוג יהיה נוח, פשוט אצלי במחשב הכל בגודל המתאים..

שיהיה לכם סופ"ש מדהים מדהים מדהים♥♥♥
לכל שאלה, התייעצות או סתם לדבר אתם מוזמנים לשלוח לי הודעה לאימייל stylebymay@gmail.com וכמובן לדבר איתי דרך דף הפייסבוק שלי :))
♥♥♥



























13 comments:

  1. Replies
    1. sure!
      can you tell how can I follow your blog?

      Delete
  2. THX!
    wanna hear something funny? I dont know how to follow after blogs here! can you tell me please??

    ReplyDelete
  3. אאוטפיט מקסים והחצאית הורסת וסופר מיוחדת! במיוחד אהבתי את הstopmotion בסוף, רעיון נהדר!

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה!! איזה כיףף♥♥♥
      תחזרי לבקר♥

      Delete
  4. your skiiirrrt is sooo gorgeous! <3

    xoxo

    http://sony-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. חצאית היסטרית ואווו ממש אהבתי
    ובכלל הלוקים שלך הורסים

    topblog111.blogspot.co.il

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבהההההההההה ♥♥♥♥♥♥

      Delete
  6. Wow I must say : I love Your blog ! I love so girlish, cute style that brings energy and is so powerful. I also adore scenery You using always for making photographs It Is such a great job You made ! I follow Your blog via Bloglovin. I hope You'll get chance to see my blog too and follow me if You'll like my blog too.

    Have a beautiful day sweetie

    ReplyDelete
    Replies
    1. listen girl, thank you so much!!!!
      and sure i will!!!!!!

      Delete