Wine Farm Accommodation Stellenbosch | Spier Wine Farm

10:29 PM myfworld 0 Comments







היי חברים שלי, מה שלומכם שם בארץ? הצלחתי למצוא את הזמן כדי להכין עוד פוסט מקייפטאון ואני ממש שמחה! עונת הקיץ מתחילה פה וזהו הזמן הטוב ביותר להגיע לטייל כאן!  לכל אלה שמגיעים, הפוסטים הבאים הם בשבילכם, ולאלה שלא מגיעים, אתם מוזמנים להצטרף לחוויה שלי ולהיחשף למקומות מהממים יחד איתי כאן בבלוג, בפייסבוק וכמובן באינסטגרם! 
ובכן זה היה אחד הימים היפים ביותר בשביל לבקר באחד היקבים היותר מיוחדים של קייפטאון, יקב אחוזת ספייר שנמצא כ50 ק"מ נסיעה מהעיר וממוקם בעיר סטלנבוש. סטלנבוש היא העיר השנייה שנוסדה בדרום אפריקה ולכן היא גם העיקרית ביותר, זהו מחוז יין שלם ששמו ניתן לו על ידי המושל ההולנדי הראשון ואן דר סטל, יש בו למעלה ממתאים יקבים וממוקמת בו אחת האוניברסיטאות החשובות של דרום אפריקה. העיר מלאת מבנים ארכיטקטוניים מהממים והיקב בפרט, נופים מדהימים שתרצו לבלות בהם ימים שלמים, טעימות של יינות וגבינות ומסעדה עם אוכל שתגרום לכם לרצות לפנק את עצמכם.
אתם מוזמנים להיכנס לאתר של המקום לחצו כאן כדי לראות את כל מה שהחווה מציעה. 
ואני ממש אשמח אם תעקבו אחרי באינסגטרם! Myfworld
שיהיה לכם שבוע מדהים ואני שולחת מלא נשיקות מהxx  Mother City 

0 תגובות: