MyFashionWorld X BawaKawa PART 2

11:41 AM myfworld 1 Comments






PHOTOS BY Shacham Zaguri BAWAKAWA

מי שעוקב, כבר ראה את שיתוף הפעולה שלי עם באווה קאווה באחד הפוסטים הקודמים, לבשתי חולצה וכובע שלהם בטיול שלי ושל בן לעכו. לכניסה לפוסט לחץ כאן
ולמי שעוד לא יצא לבקר באתר, אני קודם כל אמליץ לו להיכנס אליו! תרבות רחוב ואופנה אורבנית זה בדיוק מה שהאתר מייצג, זוהי חנות אונליין שבה תוכלו למצוא טישרטים, שמלות, נעליים, תיקים, אקססוריז ועוד ועוד גם לגברים וגם לנשים. האתר מייבא מותגים איכותיים מכל העולם שאותם תוכלו לראות כאן ובנוסף תוכלו לקרוא כמה כתבות מגניבות במגזין האינטרנטי של האתר ולראות אותנו בו! לכניסה אליו לחץ כאן
וכאן אצלי בבלוג, תוכלו להינות מכמה תמונות שלי ושל בן מיום הצילומים אצל באווה קאווה בסטודיו!



מה אני לבשתי


מה בן לבש

 טישירט- BawaKawa
  ג'ינס- Supply
כובע- Brixton















1 comment: