How I style Fatal Tights | 3 looks

3:42 PM myfworld 2 Comments



היי חברים שלי! 
הכנתי הפעם פוסט טיפה שונה! פוסט שמשלב 3 אאוטפיטים ונותן השראה כיצד אפשר ללבוש גרביונים באאוטפיטים יום יומיים, אם זה שילוב של גרביים מעל הגרביונים או גרביונים על גרביונים.
קודם כל אכתוב, שהפוסט כולו מיועד לחברת הגרביונים FATAL! הם הפכו לחברת הגרביונים האהובים עלי מהרגע שהכרתי אותם! הגרביונים שלהם באיכות מטורפת והם שווים כל שקל. בתור אחת שלובשת לרוב רק גרביונים, יוצא לי לקנות ולבזבז עליהם לא מעט, כדי שאם אחד יקרע תמיד יהיה לי אחד אחר ספייר (אני בטוחה שכבר קניתי כל חברה אפשרית), אבל כן, הם תמיד נקרעים לי! ותמיד יש לי בהם רכבות, אז אם יצא לכם לשים לב כבר הפכתי את זה ל"טרנד" משלי ואני כבר לובשת אותם במכוון ככה.
בכל מקרה, חברת Fatal מהאתר Wolford פנתה אלי והציעה לי לנסות את הגרביונים שלהם. הם שלחו אלי במתנה את הגרביונים שאני לובשת בפוסט הזה וחשבתי שזו הזדמנות מעולה לדבר על האהבה שלי לגרביונים של פאטאל וגרביונים בכלל. 
אז כמו שכבר כתבתי האיכות באמת מטורפת ואני בטוחה שאין גרביונים כאלה בארץ! הם גם מחטבים, לא מייצרים רכבות ויש להם תחרה שתופסת את המותניים! 
תבקרו באתר של Wolford שכולו הלבשה תחתונה♥♥
ובחיפוש תכתבו FATAL או שתלחצו כאן. 
אתן חייבות להזמין לכן הם מעולים. 





גרביונים- Fatal, Woldford
שמלה- Sammy Dress
משקפיים- Carolina Lemke
כובע- H&M
קריפרס- Ebay







                                                                גרביונים- Fatal, Woldford
ג'ינס- LEVIS שוק הפשפשים
גרביים+תיק - H&M








                                                               גרביונים- Fatal, Woldford
נעליים-Desire
גרביון תחרה- TwentyForSeven
שמלה-Mart Of China 
סריג- H&M
קולר- EBAY

וכמובן לא לשכוח לצפות בוידאו שהכנתי!




















2 comments: