#MyPhotography part 2 - Kim Levy

11:05 AM myfworld 0 Comments

 

Photos taken by me- May Levy
Model- Kim Levy
צילום - מאי לוי
דוגמנית- קים לוי
~
~
את בר האח הקטן שלי כבר יצא לכם לראות, עכשיו הגיע הזמן שתראו גם את אחותי קים. כבר פרסמתי כמה פעמים בפייסבוק ובאינסטגרם תמונות שצילמתי אותה אבל ממש התחשק לי עכשיו לצלם אותה לבלוג. ושוב אני כותבת, אם גם אתם רוצים שאצלם אתכם אתם מוזמנים לשלוח לי הודעה בעמוד הפייסבוק שלי או במשתמש הפרטי, כמובן בתגובה למטה או בהודעה במייל stylebymay@gmail.com.
אתם כבר יודעים מה הסגנון שלי אבל אני תמיד פתוחה להצעות! ♥♥♥♥
ועוד משהו, אני מוכנה בכיף לשתף תמונות (שאהבתי וכמובן מתאימות) שלכם או תמונות שצילמתם באינסטגרם שלי ובפייסבוק
עקבו אחרי באינסטגרם- MFW_OFFICIAL ותייגו אותי בתמונות שהייתם רוצים שאתן להן חשיפה.
שיהיה לכם שבוע מדהים מדהים!!!!!!!
אוהבת את כולכם בטירוףףף
מאי♥♥♥


0 תגובות: