"Everything that kills me makes me feel alive"

9:36 PM myfworld 1 Comments







פוסט ספונטני וקצר
אני לובשת את הג'ינס הגבוה הראשון שלי!! קניתי אותו לפני 4-5 שנים בערך ממעצבת איטלקייה בשם חביבה, החנות שלה הייתה אז בקינג ג'ורג' (אין לי מושגגג אם החנות עדין שם) ושילמתי עליו 380 ש"ח. הוא מעולם לא היה הפייבוריט שלי אז לא יצא לי ללבוש אותו כל כך הרבה, וגם כי הגזרה שלו מוזרה (מסביר איך הוא עולה עלי אחרי 5 שנים), אבל שאני חושבת על זה הוא בין הג'ינסים הראשונים שנמכרו בארץ אחרי שהגזרה הזאת חזרה לאופנה אז זה די מגניב. גם הצבע שלו וסוג הבד- קשה למצוא ג'ינסים מהבד הזה. 
וחוץ מזה, המשקפיים מקרולינה למקה, החולצה היא בעצם חצאית שהפכתי לחולצה, השרשרת משוק הפשפשים והקריפרס המפורסמים שלי מאיביי.
שיהיה לכם המשך שבוע קסום, מטורפת על כולכם♥♥♥ נשיקות!!!!








1 comment:

  1. מהממת איזו מוכשרת את אהבתי את החולצה החדשה שעשית מהחצאית
    והשרשת הורסת
    והשילוב שלהם מושלם ביחד....

    ReplyDelete