It's My Party

2:30 PM myfworld 3 Comments

 
 אחרי שבועיים מתישים בבסיס ומתוכם שבוע מדהים ברמת הגולן סוף סוף אני בבית! אמנם ליום אחד, אבל גם זה משהו...
אני שמחה שיוצא לי לפרסם את הפוסט הזה עכשיו, מכיוון שהלבוש מתאים למזג האוויר. אני מאוד אוהבת שכבות, שהחלק העליון ארוך, החלק התחתון קצר ושהצבעים משתלבים בצורה מיוחדת.
אני לובשת שמלה וסריג של H&M, תיק של Bershka, ג'קט וינטאג' ונעליים מEBAY.
 
אתם מוזמנים לעקוב אחרי בעמוד הפייסבוק שלי!
באינסטגרם- mfworld\ May Levy
ולצפות בוידאו הראשון שלי- http://www.myfworld.com/2013/08/my-first-video.html
 אוהבת המון♥♥
מאי.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

3 comments:

  1. lovely look!:)

    Olya
    www.tlvbirdie.com

    ReplyDelete
  2. awesome outfit, love the sneakers:)

    ReplyDelete
  3. קודם כל,מעריכה מאוד את העקביות שלך לגביי הבלוג
    פוסט פנטסטי כמו תמיד :)
    ואגב,השמלה הירוקה של H&M גם ברשותי.ממש תאומות;)

    ReplyDelete