Bro, you're HOT. Part 2

3:30 PM myfworld 3 Comments

 
 
 
Photography: May Levy (My Fashion World)
Model: Bar Levy
צילום: מאי לוי (,MyFWorld.com)
דוגמן: בר לוי
 
Shoes- Zara Kids
 Pants+ Blouse- H&M


זוכרים את בר? האח הקטן שלי? החלטתי לצלם אותו שוב, רק שהפעם הוא זה שבחר את הבגדים ולא אני.. אני נורא אוהבת לצלם אותו, ולא בגלל שהוא אח שלי, כל תמונה שאעשה לו תצא מוצלחת וכל בגד שאלביש אותו יראה עליו פשוט טוב! וגם סיפרתי לכם על החולשה  שיש לי לילדים שאוהבים להתלבש.. אם גם לכם יש אח קטן, אחות קטנה או כל אדם שקרוב אליכם ומתלבש בצורה מיוחדת, אתם יכולים לשלוח אלי למייל ואעלה לבלוג! stylebymay@gmail.com
כדי לראות את הצילומים הקודמים שעשיתי לבר לחצו כאן.
שבת שלום שתהיה, אני כבר מתחילה לעבוד על האאוטפיט פוסט הבא, אוהבת המון♥♥
מאי.





 

3 comments:

  1. what a cuteness!<3
    I bet he will be such a heart breaker so soon....:)

    Olya
    http://www.tlvbirdie.com

    ReplyDelete
  2. איזה יפיוף!!! לגמרי שובר לבבות בפוטנציה ;)

    ReplyDelete