YOSEF fashion show 2014

5:34 PM myfworld 1 Comments







 (נוי מוניס, לינור קהלני)





 (רן כץ)


 (שי לי ניסים)

 (ליאור שלו)





Photos taken by me- May Levy
צילום- מאי לוי

מכנסיים- American Apparel
חולצה- H&M
נעליים- PULL&BEAR
ג'קט-שוק הפשפשים
תיק- וינטאג'

איזו תצוגה!! קולקצית קיץ 2014 של המעצב יוסף ואחד הפוסטים האהובים שיצא לי להכין על תצוגה. 
לא יודעת אם אתם זוכרים, אבל פרסמתי כבר בבלוג תמונות עם המכנסיים והחולצה יחד (כדי לראות לחץ כאן). אני לא עושה את זה בדרך כלל, אבל כשהחלטתי שאני לובשת את הג'קט המנצנץ החלטתי שאני הולכת על אאוטפיט שכולו זוהר ואלה הפריטים שהרגישו לי הכי נכונים ללבוש יחד איתו. אני לובשת חולצה מH&M, מכנסיים מאמריקן אפרל, נעליים- PULL&BEAR וג'קט מחנות וינטאג' בשוק הפשפשים ביפו. 
 ועל התצוגה, שנקראה "רגשות ארוגים" באה בהשראת זוג אומני הרחוב כריסטו וז'אן קלוד. אהבתי את הצבעים העדינים של הבדים שנלקחו מפלטת צבעי החול, את האיפור השבטי והתכשיטים המעניינים. ניתן להשיג בדיזנגוף 213 ת"א בטווח המחירים 1,500-15,000.
שיהיה לכם סופ"ש מדהים♥ אוהבת את כולכם!!!! לכל שאלה, מוזמנים לכתוב לי בתגובות או בדף הפייסבוק שלי.
נשיקות, מאי ♥♥♥♥









1 comment:

  1. קולקציה מאוד יפה ומעניינת, ממש אהבנו את השמלות!
    את מהממת כהרגלך :)
    XO

    ReplyDelete