What About Us

1:51 PM myfworld 6 Comments





 




pics by:
Benn\ me

אני מאוהבת בחצאית הזאת! אתם לא תאמינו אבל קניתי אותה לפני 5 שנים מדולצ'ה ויטה והיא עדין עולה עלי!! חחח
בנוסף, הסנדלים מאלדו, הכובע מH&M והמטפחת המהממת הזאת מהחנות האהובה עלי - מרי וינטאג' 
שיהיה המשך יום טוב ונתראה בפוסט הבא :)))
מאי.
לעמוד הפייסבוק שלי לחץ כאן
לאינסטגרם- MFWORLD או לחץ כאן


I'm in love with this skirt! you won't believe but I bought it a five years ago from Dolce Vita and I still can wear it haha
additionally my sandals from Aldo, hat from H&M and the scarf from Mery Vintage
have a good day everyone and see you soon :))
May.
my facebook page- click here
my Instagrasm- mfworld - click here 




6 comments:

  1. איזה לוק מגניב וחמוד :)

    ReplyDelete
  2. אהבתי ממש את החצאית!
    את רוצה לעקוב אחת אחרי השנייה? תודיעי לי בבלוג שלי :)
    http://stormia-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה מאמי
      כן בטח שאעקוב!!!♥

      Delete
  3. עברתי לך על הבלוג לפני כמה זמן, את מדהימה ואני אוהבת נורא נורא תסטייל שלך*-*
    http://everydkawaii.blogspot.co.il/
    מוזמנת יפיופהD:

    ReplyDelete
    Replies
    1. יש! תודה!!! איזה כיף :))♥♥

      Delete