Take Shelter

2:27 PM myfworld 0 Comments


צילום- לין לוי \ מאי לוי

שמלה- WE MUST SHOP 
נעליים- ALDO 
בלייזר- TOPSHOP 
קולר- AliExpress
משקפיים- CarolinaLemke


זה אחד הימים היפים ביותר שיצא לי לצלם בהם לאחרונה! וגם הגעתי למסקנה שזה הלוקיישן האהוב עלי. כשאין לי זמן לחפש לוקיישן חדש אני פשוט גוררת את אחותי איתי החוצה לחניון בספונטניות כדי שתצלם אותי ואיכשהו הפוסטים הספונטיינים האלה הם תמיד האהובים עלי. אני לובשת שמלה שהזמנתי מ- WE MUST SHOP, תקשיבו, היא כל כך פרקטית והבד שלה כ"כ נעים, היא מתאימה לכל מקום ואפשר ללבוש אותה בכמה דרכים. אני ממש ממליצה לכם להיכנס לאתר של WE MUST SHOP, זה בוטיק קניות אולניין ישראלי וכמו שכתוב באתר- לדעתי הוא באמת היחיד מסוגו בישראל! הסגנון הוא אמנם ייחודי וכן צריך להתחבר אליו אבל אין כמו להרגיש בנוח בבגד וגם להרגיש בסטייל. מוזמנים לקרוא על האתר עוד קצת כאן.  הנעליים מאלדו, הבלייזר מטופשופ, קולר מאליאקספרס והמשקפיים של קרולינה למקה ברלין.
מוזמנים לעקוב אחרי גם באינסטגרם! MYFWORLD
אוהבת את כולכם ♥♥
מאי. 








0 תגובות: