טקס פרסי האופנה חולון 2014

11:37 AM myfworld 1 Comments

















Pics by: Benny BrigaMay Levy




כל הכבוד לכל המועמדים, ומזל טוב לזוכים! אני מאוד מקווה שמטקס לטקס האופנה בארץ רק תשתפר ושנוכל להציב רף שאף מדינה אחרת לא תוכל לעמוד בה! כמובן שהכל תלוי גם בכם! תתחילו ללבוש את הבגדים שאתם אוהבים ולא לאהוב לראות אותם על אנשים אחרים, אל תפחדו לקנות פריט שאין אותו לאף אחד- כי כשאתם תתחילו לשים אותו הוא יכול מהר מאוד להפוך לטרנד! תשקיעו בעצמכם כמעט לכל מקום ואל תתעצלו "להתלבש", אני מבטיחה שאתם עוד תתמכרו לזה! 
אני לובשת טופ תחרה מפוראבר 21, חצאית שהיא בעצם שמלה אבל קיפלתי אותה והכנסתי את החלק העליון שלה פנימה מתחת ל"חצאית", גרביוני רשת וגרביי ברך מH&M, חגורה ממרי וינטאג' ,נעלי עקב ומעיל של זארה.
לא לשכוח לעקוב אחרי גם בעמוד הפייסבוק שלי ובאינסטגרם MYFWORLD! אני מעלה לשם עדכונים שלא תראו בשום מקום אחר! 
אוהבת את כולכם והמשך שבוע מלא בסטייל!!♥♥♥♥















1 comment:

  1. טוב,
    הלוק הזה הורס ומלא אומץ!
    אני מתה על זה

    ReplyDelete