Golden Tarot of Klimt

10:44 AM myfworld 2 Comments











Pics by:Benn \ME
 
Skirt- ROMWE
Jacket- ZARA
Tight- FOREVER21
Belt- Vintage
Rings- Vintage
Creepers- Ebay


 
היושש
כשאני חושבת על זה, זו הפעם השניה שאני לובשת את החצאית הזאת.. (הפעם הראשונה הייתה בפוסט הזה) היא כזאת מדהימה והיא מביאה לי המון השראה לפרוייקט הגמר שלי באומנות. אני מנסה להכין בגדים מנייר שעליהם מודפסים קלפי טארוט הזהב של קלימט.. פירקתי את היצירות שלו בפוטושופ, כלומר הכנתי "בד" מחלקים מסוימים שאהבתי ביצירה מסויימת והדבקתי על גוף של בובת דיגום מנייר שהכנתי.. (צירפתי תמונות של תהליך העבודה+ תמונות מהתערוכה:)))
בכל מקרה, החלטתי לשלב עם החצאית טופ לבנה הפעם, גרביוני רשת ואת נעלי הקריפרס החדשות שלי!!!! ובנוסף הוספתי ג'קט כדי שיגרום לאאוטפיט להראות פחות פרובוקטיבי.
מקווה שעבר עליכם שבוע נפלא! יש לי עוד מלא פוסטים לשתף איתכם!!
אוהבת, מאי.
 
 
hayushh
When I think about it, that's the second time I wear this skirt.. (the first time was here)
This skirt is so incredible and it gives me a lot of inspiration for my art project at school (I'm trying to prepare clothes from paper with Klimt's artworks printing- "Golden Tarot of Klimt")
Anyway, I think this time i'll combine that skirt with white top, a network tights and my new creepers!!!! and I added some jecket because I didn't want this outfit will be so provocative..



 (דורית כהן- המורה הכי מדהימה בעולם♥♥ תודה ענקית!!!!!)

(Dorit Cohen- best teacher EVER!!! thank you so much1!!)  


















 

2 comments:

  1. החצאית שלך הורסת
    ואייי והשמלה שהכנת מהממת ואוו מוכשרת ממש כל הכבוד!!!

    http://asiachic1.blogspot.co.il/

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה אסיוש מאמיי אין עליך!!!!♥♥♥3

      Delete