And everything you had got destroyed..

10:32 PM myfworld 0 Comments


Part 4- Heidelberg




location: 

 Heidelberg

pics by me


/
/
/
/
/
/
But you're just a boy

You don't understand

Yeah you don't understand

How it feels to love a girl

...Someday you wish you were a better man

0 תגובות:

Stop and Stare

7:23 PM myfworld 0 Comments


Part 3- Gutach in the Black Forest Germany



pics by me


0 תגובות:

Never Been Better

3:23 PM myfworld 0 Comments


+PART 3 -Tubingen Germany
Metzingen Outlet City Germany



ואיך אפשר בלי שופינג.. על מצינגן שמעתם?
היער השחור הפך למקום תיירותי ביותר בקרב הישראלים בקיץ הזה, הוא מקום שמתאים לברוח אליו עם המשפחה כשרוצים קצת להתנתק ולקבל קצת שקט.. שקט????? הגענו לעיר מצינגן , עיר שלמה שיש בה אך ורק חנויות אאוטלט, ולא סתם, הוגו בוס, פראדה, שאנל, דיור ועוד רשימה ארוכה מאודדדדד של המעצבים והמותגים הכי גדולים בעולם והכל במחירי אאוטלט מטורפים! התחרפנו, ועוד היינו על זמן מוגבל בעיר, היינו חייבים להספיק להיכנס לכמה שיותר חנויות, איך מתחילים? אז ככה, אם אי פעם ייצא לכם לטייל ליער השחור, אני באמת ממליצה להקדיש יום שלם אחד לעיר הזאת, היא ענקית ושווה לסמן וי שנכנסתם לכל חנות. לכל אוהבי מותגי הספורט- אם ייצא לכם להגיע לשם עם המשפוחה, זוהי הזדמנות טובה להיפתר מהקניה של נעלי הספורט לילדים בארץ. יצא לנו להיכנס לנייקי ואדידס, והמבחר שם הוא עצום, עשרות זוגות נעליים ופרטי לבוש בזול. בהשוואה לארץ כן.. ולמתפרעים שקונים מעל לכל 100 יורו (בכל חנות בגרמניה), יש החזר מע"מ בשדה התעופה בחזרה לארץ. לפאשניסטיות שהיו מעדיפות לקנות לפחות 2-3 פריטים של GUESS, PRADA, BALLY, DIOR, MISSONI במחיר של פריט אחד, זו גם הזדמנות. 
לאנשים לא מעודכנים כמוני (מפתיע כן?) שאוהבים לקנות פריטים מעונות קודמות ונזכרים להשיג אותם בזמן שהם כבר לא בחנות, זוהי עיר אאוטלט, תראו למוכר תמונה של הפריט ויש מצב שהוא עדין נשאר! 
לאוהבות האיפור ומוצרי הקוסמטיקה, בעקרון בכל חנות קוסמטיקה בגרמניה שיצא לי להיכנס אליה האיפור די זול בהשוואה לארץ, יש להם מותגים צ'יפים איכותיים כאלה שעדיין ניתן להשיג באינטרנט אבל עדין שווה לרכוש שם, לדוגמא NIX, כל המוצרים מגיעים עד לאזור ה10$, אבל אם תזמינו באתר כולל לשלם על המשלוח, תשלמו קצת יותר. לפי מה שראיתי, האיפור של MAC שמצא בכל חנות קוסמטיקה, יותר זול מהארץ, לדוגמא האודמים שכאן נמכרים ב90 ש"ח עולים שם 60 ש"ח. ודיור, רק דיור! כבר התחלנו להסתבך כי לא ידענו מה לקחת. 
מוצרי שיער- אני אישית לא משתמשת ביותר מדי מוצרים לשיער, חשוב לי שהשמפו ינקה והמרכך ייתן את ההרגשה הנעימה והחלקה לשיער, גם לקצוות הצבועים שלי, ושברגע שאעשה מחליק המראה יראה טבעי. קניתי מרכך ממש במקרה של חברה גרמנית בשם Elcurina, תקשיבו, הוא גרם לשיער שלי להראות יותר חלק ממה שהוא מבלי שעשיתי מחליק, וכשעשיתי בייביליס לא הייתי צריכה ספריי כדי שהמראה הגלי ישמר. כמובן שהכל תלוי בסוג השיער ואני לא איזו מומחית גדולה לקוסמטיקה ומוצרי טיפוח אבל שווה לנסות, הריח שלו מדהים ונשאר לאורך זמן. 


בנות! השתחררתי מהצבא! ועכשיו אני פנויה יותר! כל מי שצריכה עזרה בסטיילינג, בוק תמונות, או כל ייעוץ שהוא, אתן תמיד תמיד מוזמנות לשלוח לי הודעה, כאן במייל stylebymay@gmail.com או בעמוד הפייסבוק שלי May Levy. תוסיפו אותי לחברים ותתעדכנו בכל פוסט שאני מעלה. כמובן שגם באינסטגרם- Myfworld או May Levy. ממש אשמח אם תעקבו אחרי, אני צריכה את העזרה והתמיכה שלכם!! 

 מקווה שאתם עדין נהנים לקרוא את הבלוג למרות שכבר תקופה ארוכה שלא כתבתי ייעצתי והמלצתי. אז תעקבו, אני עובדת משהו חדש וכדאי שתהיו הראשונים לראות♥ 

אוהבת,
מאי. 





0 תגובות:

you're enough...

6:27 PM myfworld 0 Comments


+PART 2 -Rhine Falls Switzerland
Neuschwanstein Castel Germany




+ Locations- Rhine Falls Switzerland
Neuschwanstein Castel Germany

pics by me. 








0 תגובות:

Dear Darlin'

11:22 PM myfworld 0 Comments

 PART 1 -Lindau, Bodensee Germany

אירופה איי מיסד יו! אחרי שנתיים שביליתי בצבא ניתנה לי עוד הזדמנות לסמן וי בעוד 3 מדינות. אז המדינה הראשונה הייתה גרמניה, בה היינו ברוב הטיול, נחתנו במינכן ומשם נסענו קצת יותר דרומה. הנופים כ"כ יפים וההרגשה היא כמו בתוך חלום. מזג האוויר אמנם מתחלף בכל כמה דק' אבל אין שום אפשרות להתלונן, הכל ירוק והנוף נותן טונות של השראה כשמסתכלים עליו. 
התמונות צולמו בעיירה בשם לינדאו, אני לובשת ג'ינס וינטאג' של LEVIS וסריג שקניתי ב-H&M
תהנו, 




Location - Lindau, Bodensee Germany



It was short. It was sweet. We tried. 


0 תגובות:

We need to let it breathe...

11:33 AM myfworld 0 Comments


בנותתתת הייייי
את המקסימה הזו אתן כבר מכירות? קוראים לה מיקה אפרתי כהן והיא בוגרת המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר. אני כבר התאהבתי באתר האונליין שלה מהרגע הראשון שנכנסתי אליו, מה איתכן?♥





לאתר קוראים KOMONO והוא מציע מגוון רחב של פריטים- בגדים, נעליים ואקססוריז. האתר מאוד נוח לשימוש והמשלוח בו הוא חינם! כןכן, מה שגם הפריטים עצמם לא כאלה יקרים שזה משהו שאני אישית מאוד מעריכה. 
אתן חייבות חייבות לעקוב אחריה באינסטגרם komonobymika@!!!! וכמובן גם בעמוד הפייסבוק Komono By Mika
היא מפרסמת מלא הגרלות ופרסים ואם גם אתן רוצות לקבל במתנה פריט כמו שאני קיבלתי- תעקבו אחריה!!
מיקוש תודה על המשקפיים, זה בדיוק הפריט שהייתי צריכה כרגע! 






לרכישת המשקפיים לחץ כאן  (הם עכשיו במבצע!!)
כדי להתחיל בשופינג לחץ כאן לאתר כדי לזכות בפרסים עקבו אחרי komonobymika@ באינסטגרם וכמובן שגם בפייסבוק 


 Get the sunglasses here its on sale now!!
Start shopping here For gifts and giveaways follow @komonobymika on Instagramand Facebook






0 תגובות: